Ciężkie i wielki dylemat

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciężkie i wielki dylemat

Postprzez Andrzejsowa » 26 sie 2013, o 19:08

witam was mam ciezki problem jezdze goferkiem mk3 i czuje ze konczy mi sie silnik 1z 90KM chce nowy szukac najlepiej afn 110 powiedzcie mi czy dużo rzeczy musze zmienic wraz z nowym silnikiem AFN czy cos moge od mojego przełozyc tzn pompa, wtryski skrzynia z afn oczywiscie ale czy jeszcze cos musze?
aha turbo tak samo ;)
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Ciężkie i wielki dylemat

 

Postprzez Pozor » 26 sie 2013, o 19:25

sam silnik tzn. Blok z głowicą jest taki sam więc jeżeli dasz swoje wtryski,turbo,pompę, to nie ma problemu jeżeli jednak chcesz coś zadaptować z AFN do swojego 1Z to nie obejdzie się bez zmiany sterownika lub chiptuningu
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez krzyś » 26 sie 2013, o 20:27

może kolego zrób jakąś diagnostykę twojego 1zeta może nie trzeba silnika zaraz zmieniać i pakować się w koszta co mu dolega?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 26 sie 2013, o 20:28

No dokładnie, trzeba sprawdzić najpierw wszystko :)
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Andrzejsowa » 27 sie 2013, o 08:42

dolega mu cos takiego ze przy kupnie auta dojrzałem podczas gdy byl zapalony ze koło pasowe ma bicie na boki wlasciciel zapewniał mnie ze to koło jest w gumie i jest stare trzeba je zmienic wiec jak kilka dni temu dalem nowe koło pasek, prawie 350zł:( dobrze zamontowane wszystko jest i koło nowe ma bicie dalej na boki wydaje sie mi ze to wał a wymiana wału to raczej drogi koszt i w moim przypadku mało opłacalne chyba.
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez Paweu » 27 sie 2013, o 11:12

Andrzejsowa napisał(a):dolega mu cos takiego ze przy kupnie auta dojrzałem podczas gdy byl zapalony ze koło pasowe ma bicie na boki wlasciciel zapewniał mnie ze to koło jest w gumie i jest stare trzeba je zmienic wiec jak kilka dni temu dalem nowe koło pasek, prawie 350zł:(


I z pełną świadomością kupiłeś auto z uszkodzonym silnikiem? Czy po prosu uwierzyłeś sprzedawcy na słowo?

Andrzejsowa napisał(a):dobrze zamontowane wszystko jest i koło nowe ma bicie dalej na boki wydaje sie mi ze to wał a wymiana wału to raczej drogi koszt i w moim przypadku mało opłacalne chyba.


Pewnie będzie potrzebny szlif czopa wału. Ale to i tak tańsze od swapa na afn'a.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Andrzejsowa » 27 sie 2013, o 11:25

niestety uwierzyłem;( człowiek sie uczy na błedach
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez Pozor » 27 sie 2013, o 15:53

całe szczęście że nie kupiłeś nowego silnika tak wystarczy pewnie sam szlif czopa wału i po prawie sam szlif jak trafisz na dobry warsztat wyjdzie cię ok. 100 zł najlepiej jak by był warsztat co ma frez do czopa wału wtedy w 1 dzień się ogarną a koszty bedą mniejsze bo tylko na kółko zębate (89 zł) śrubę (15 zł ) i sam szlif no chyba że pasek już troche przelatał więc i rozrząd :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Andrzejsowa » 27 sie 2013, o 21:37

ale taki szlif mi zrobia bez rozbierania silnika?
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez krzyś » 27 sie 2013, o 21:44

Andrzejsowa napisał(a):ale taki szlif mi zrobia bez r ozbierania silnika?


tak jeśli maja taki frez to tylko rozbiorą rozrząd.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 28 sie 2013, o 13:26

o wiele mniejsze koszty będą tylko a gdyby musieli wał wyciągać musiałbyś liczyć uszczelkę pod misę koniecznie z blachą (90 zł) + o wiele droższa robocizna i cała reszta co wymieniłem :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Revo » 8 wrz 2013, o 23:29

Mi kolega frezował wał bez ściągania, za całą wymiane rozrządu zapłaciłem śmieszne pieniądze :) , takie frezowanie to pare minut.
Avatar użytkownika
Revo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 22:06
Lokalizacja: dojcze ogóren


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 7 gości