Cięzki montaż boost pin.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Cięzki montaż boost pin.

Postprzez pawelus6 » 3 sie 2012, o 19:38

Witam :)

Mam problem z montażem owego boost pina, udało mi się wyciagnąć stary, zamontowałem nowy i problem zaczał się w momencie wkładania go w otwór, wchodzi cholernie ciężko, a jak juz wejdzie to zeby go wyjąć to jest nie lada problem dla mnie, spręzyna praktycznie nic nie daje.

Stary pin chodzi bez problemu góra-dół bez problemu, nowy jak wejdzie w dół tak zostaje. Jest nawet problem, że ciśnienie wywierane na membrane w ogole go nie wpycha.

Kupiłem go na allegro, wytoczony na tokarce (rzekomo) cyfrowej.
Mozeby byc to związane z tym?

Cos mi sie zdaje że zostałem cżłowiekiem który kupi gówno byle w ładnym opakoowaniu z ładnym opisem.

Jak było u was?

Z góry dzieki za odpowiedzi.


@EDIT
Z początku myślałem ze to problem spowodowany że nie oznaczyłem miejsca pierwotnego membrany (idiota), ze jej ustawienie początkowe powoduje luźniejszą pracę pina. Jednak jak sie okazało nie to było problemem.
Oznaczenie z opisu z tego tematu:
http://www.golf3.pl/topics28/boostpin-r ... t23167.htm
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Cięzki montaż boost pin.

 

Postprzez k0la » 3 sie 2012, o 23:37

a więc weź papier ścierny 240, ruchami obrotowymi wyszlifuj równo pin u góru i na dole zeby był wiekszy luz, tylko nie przesadz, ma byc delikatnie.
jak bedzie zaczynał chodzić luźniej to weź papier np 500 a potem 1000 i go wygłądz, posmaruj ropą i zamontuj.
powinno byc ok, u mnie tez ciezko chodził jak go kupiłem dawno temu ;-)
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez pawelus6 » 4 sie 2012, o 14:48

Koledzy, zła wiadomosc, po rozkręceniu tego wszystko wyjęciu spręzyny, pod spręzyna jest podkładka (na tej górnej pokrywie i na tym czym sie opiera na dole) i ta dolna podkładka mi pękła, może byc problem jeżeli zamontuje bez tej podkładki? jest ona cholernie cienka przybnajmniej u mnie i jakos nie dawałą zadnej róznicy w działaniu sprezyny bo działa normalnie (ruszajac rekami)

Btw. auto zaczeło mi strasznie pierdziec, jakby dziurawy wydech, może byc to objaw przediurawionej membrany ta co boost pinem steruje? Bo wczoraj troche sie naszarpałem tam (oczywiscie nie targałem bezposrednio za membrane) i nie wiem czy nie zrobiłem gdzies jakeis małej dziurki przez które ucieka cisnienie i pierdzio (przy dodaniu gazu)

A przy odpalaniu taki stukot z początku po wydechu sie niesie : (

PS.
Nie zauwazyłem tego wczesniej dlatego pytam, czy na starym pinie 1.9TD przy około 130-140 przy dodaniu gazu kopci wam? nie mowie mocno ale czarne dymki puszcza, normalne?

Bo przy pinie to kopcił niesamowicie :)
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez MTi » 4 sie 2012, o 20:46

dostaje wiekszą dawke to i kopci mocniej .
W teori jest lekarstwem na to ... podniesienie ciśnienia :evil:
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez k0la » 5 sie 2012, o 12:42

diesel musi kopcic
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości