tylko ze tryb awaryjny i moze to być spowodowany przez wiele rzeczy, bo przyczyna przeładowania to nie tylko zapiekające sie łopatki w turbinie VNT.Moderator: Moderator
tylko ze tryb awaryjny i moze to być spowodowany przez wiele rzeczy, bo przyczyna przeładowania to nie tylko zapiekające sie łopatki w turbinie VNT.

.
.

idź za nimi i znajdziesz.

tuner_86 napisał(a):Witam Koledzy,
Wymieniłem filtr paliwa, przewody i dalej nic.
Znajomy mechanik powiedział mi, że to może być pneumatyczny, podciśnieniowy czujnik załączania się turbiny (czy jakoś tak).
Nie mam pojęcia gdzie to jest.
Wiecie może gdzie jest ten czujnik? Z góry dziękuję
SotoM napisał(a):ten czujnik to własnie jest ten elektrozawór który nie potrzebnie kupiłeś
elektrozawór to czynnik wykonawczy - nie mieszaj go z czujnikami ...

a co to jest?Bradley napisał(a):nastawy podstawowe 000BS

marcinkoz2910 napisał(a):drugi czujnika ciśnienie doładowania w kolektorze dolotowym
no dokładnieBradley napisał(a):Pewnie 575 czyli klasyczne przeladowanie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości