brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

brak mocy

Postprzez bolcio » 18 kwi 2008, o 13:15

Witam,
Proszę o pomoc ponieważ nie mam doświadczenia w motoryzacji, a mechanik też już sobie nie radzi. Auto to Golf III 1.9 TD 1994r.
Zaczęło się od tego że wtryski zaczęły mi lać.
Oddałem je do regeneracji, wymieniłem filtry paliwa i powietrza, oleju.
Teraz pojawił się taki problem że auto nie chciało się wogóle zbierać. Okazało się że turbinę miałem jakoś dziwnie podłączoną bo omija całkowicie tę kostkę koło filtra paliwa. Teraz powyżej 2500obr/min auto jakoś jeszcze leci. Natomiast między 1000-2000 obr/min na 2 auto wogóle niechce jechać (jedzie jak rower). Wcześniej przed remontem tak nie miałem. Mechanik twierdzi że to dlatego że brał sobie więcej paliwa (ale bez podłączonej turbiny). Możliwe jest żeby na samym paliwie szedł gorzej niż z turbiną.
Może ktoś miał taki problem, że auto niechciało się rozpędzać.
Trochę jest to męczące, bo wszyscy trąbią, albo jeszcze trochę i komuś w końcu nie zdążę uciec z krzyżowania.

Z góry dziękuje
Ostatnio edytowano 27 kwi 2008, o 10:31 przez bolcio, łącznie edytowano 1 raz
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska

brak mocy

 

Postprzez scols11 » 25 kwi 2008, o 20:11

Czy auto puszcza dymka??? Mozliwe jest ze zle ustawili cisnienie przepuszczania na wtyskach!!! Z rana dobrze pali???? Nie skacze silnik tak jakby chodzil na 3 tloki??? A jesli to co wyzej napisalem jest ok to moze poprostu dawke paliwa masz za mala ;-)
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez bolcio » 18 sie 2008, o 19:31

Podnioslem dawke paliwa, i teraz lepiej choddzi.
Ale rano skacze, ale jak dotad okazywalo sie ze to swiece sa popalone. Wymienialem i problem ustepowal ale nie na dlugo, albo to skakanie silnika bylo male, albo swiece znowu sie palily :(
bolcio
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 kwi 2007, o 08:59
Lokalizacja: Polska