Błąd Silnika 1z wykryty na Vag`u

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Błąd Silnika 1z wykryty na Vag`u

Postprzez Lurek » 2 mar 2013, o 13:20

Witam. Ostatnio podpiąłem swojego golfiszczona do VAG`a, przeskanowałem mu silnik, i oczom mym ukazał się taki oto błąd :

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 Control Difference - Intermittent

Czym on może być spowodowane nieprawidłowe ciśnienie w układzie dolotowym? Czy może to być wina zaworka N75 ? Dodam także, ze przy przyspieszaniu na np. 4 biegu , w okolicach 3 tys. obr/min. golf traci moc i musze ze dwa razy `strzelić z gazu` ( puścic całkowicie, i znowu depnąć ). Nie jest to bezpieczne zwłaszcza przy wyprzedzaniu, tak więc prosze o pomoc :)

Pozdrawiam.
Jeśli temat był, przepraszam i prosze o przekierowanie :)
Lurek
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 4 lut 2013, o 20:43
Lokalizacja: Przyszowa

Błąd Silnika 1z wykryty na Vag`u

 

Postprzez palio » 2 mar 2013, o 15:58

00575 - za duże ciśnienie doładowania, posprawdzaj wężyki od N-75



Było, było było :wstyd: . Wystarczy poszukać i poczytać o "Notlaufie". Wrzuć kpl. logów. Będzie łatwiej określić co go boli.


Statyczne : 001.013.

Bassic settings - 000. 003.004.

Dynamiczne - 003. 008. 010. 011


Logujemy każdą z grup z osobna - jeśli auto w czasie logowania wpada w Notlauf ( nagle traci moc, a po ponownym uruchomieniu silnika odzyskuje) to przed rozpoczęciem logowania za każdym razem gasimy i ponownie uruchamiamy silnik !
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości