Błąd mechanika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 21:00

Zgłaszaj reklamacje, choć pewnie nikt Ci tego nie przyjmie..
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

 

Postprzez Paweu » 4 kwi 2013, o 21:00

Drożdżówka napisał(a):wymiana pompy wody, termostat i robota to 200zł tyle, wszystko na tak zwaną "gębę" nic z nim nie spisywałem, gość jest właścicielem zakładu i sklepu z częściami mechanicznego wiec nie robiłem u jakiegoś pana Zenka w garażu.


Ale nie masz żadnego dowodu naprawy czyli paragonu... zlecenia itd?

Bo jeśli nie masz żadnego dowodu i było to robione na fuchę to możesz liczyć jedynie na jego dobrą wolę lub przyjść z kimś większym od ciebie od niego albo coś w ten deseń.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 21:04

termostat się nie otwiera po czym to wnioskuje?? przewód, który jest na dole chłodnicy jest zimny gdy temperatura sięga ponad 100 stopni auto chodziło na małym obiegu przez co się przegrzało podczas odpowietrzania i teraz dymi, dymienia nie było przed zostawieniem auta u mechanika.
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 21:05

Paweu_mk3, ja bym tego tak nie załatwiał. Jak dojdzie do pobicia (nie daj boże) lub do straszenia to może zgłosić sprawę do policji. A wtedy założyciel tematu może mieć jeszcze większe problemy ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 21:07

[ Dodano: 2013-04-04, 20:07 ]
Paweu_mk3 napisał(a):
Drożdżówka napisał(a):wymiana pompy wody, termostat i robota to 200zł tyle, wszystko na tak zwaną "gębę" nic z nim nie spisywałem, gość jest właścicielem zakładu i sklepu z częściami mechanicznego wiec nie robiłem u jakiegoś pana Zenka w garażu.


Ale nie masz żadnego dowodu naprawy czyli paragonu... zlecenia itd?

Bo jeśli nie masz żadnego dowodu i było to robione na fuchę to możesz liczyć jedynie na jego dobrą wolę lub przyjść z kimś większym od ciebie od niego albo coś w ten deseń.



nie mam żadnego paragonu, ponieważ nie odebrałem auta(nie została zakończona naprawa) nie wymienił mi tego wadliwego termostatu i auto jest dalej u mechanika
wszystkie wady stwierdziłem na miejscu nie wyjeżdżając z warsztatu.

[ Dodano: 2013-04-04, 20:09 ]
spokojnie nie jestem porywczy, wole to załatwić czysto prawnie, dlatego pytam o prawne rozwiązania;)
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Postprzez Paweu » 4 kwi 2013, o 21:11

palio45 napisał(a):Paweu_mk3, ja bym tego tak nie załatwiał. Jak dojdzie do pobicia (nie daj boże) lub do straszenia to może zgłosić sprawę do policji. A wtedy założyciel tematu może mieć jeszcze większe problemy


Spokojnie.

Napisałem wyraźnie. że należy liczyć na dobrą wolę człowieka który wykonywał naprawę.. Nie każę nikomu nikogo brać za przysłowiowe 'szmaty'. ;-)

Btw. Cała sytuacja jest tak pokrętnie wytłumaczona że nie wiadomo o co chodzi. Równie dobrze może to być wina autora tematu... Bo skoro widział że temperatura rośnie to czemu od razu nie zgasił auta? I nie dzwonił do gościa? Nie rozumiem...

Edit:

Dobra przeczytałem odpowiedz. I teraz już wszystko jest nieco bardziej zrozumiałe... Skoro auto zagotowało się a nie wyjechało jeszcze z zakładu... to nie ma co gdybać... Gadaj z gościem jak on to dalej widzi. Proste. ;-)
Ostatnio edytowano 4 kwi 2013, o 21:14 przez Paweu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 21:14

Spokojny jestem nie denerwuje się :-P ;-) .
Dziwna jest ta cała sytuacja.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 21:14

Uszczelka równie dobrze mogła paść ze starości... nic nie jest wieczne, prawda?
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 21:23

A czy przypadkiem nie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Drożdżówka » 4 kwi 2013, o 21:28

Dziś rano przyjechałem do mechanika, wywalało mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego (przejechałem 30 km dolałem litr płynu żeby nie zagotować silnika) było duże ciśnienie na przewodach rozważyliśmy z mechanikiem wszystkie za i przeciw( podejrzewaliśmy uszczelkę i głowice super ale żeby nie pchać niepotrzebnie w koszta myślimy co może dawać podobny efekt, doszliśmy do tego ze może być to jeszcze termostat i pompa wody, super więc chciałem żeby sprawdził mi pompę i termostat bo po co zdzierać głowice jak problem może okazać się jakąś pierdołą)po czym pojechałem do domu z ojcem bo mechanik powiedział ze to będzie długo trwało, przyjechałam jak już kończył prace nalał płyn po czym odpalił auto je odpowietrzał to właśnie wtedy złapał temperaturę i tak dobrze ze zauważyłem bo by się ugotował na cacy gość nie mógł odpowietrzy nagrzewalniczki i nie otworzył się termostat i auto chodziło na małym obiegu nie ciągną płynu ze zbiorniczka bo termostat nie działał, wiatrak też się nie załączył.

[ Dodano: 2013-04-04, 20:33 ]
palio45 napisał(a):A czy przypadkiem nie ubywało płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego?


wiesz co w trakcie odpowietrzania wywaliło z litr, ale jak już odpowietrzył nagrzewalniczke to było ok

[ Dodano: 2013-04-04, 20:54 ]
:hyhy: Dam znać co i jak wyszło jutro;) serwus wszystkim;)
http://www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA

[ Dodano: 2013-04-05, 17:11 ]
Serwus ;) po dniu cięzkim ale jak ze owocnym w nieoczekiwane zdarzenia zdzieramy głowice i wymieniamy uszczelkę głowica poszła do regeneracji robiony był dziś test na obecność spalin w układzie chłodzenia i nic nie wykazał ale ślinik ewidentnie przegrzany przy normalnej temperaturze silnika 90stopni dymił tak lekko na niebieskawo niestety jak koledzy wyżej mówi nie ma możliwości ze mechanizator pokryje częściowe koszta jedyny ukłon z jego strony to to ze nie weźmie za robotę, zabrał wadliwy termostat i założył oryginalny który był w aucie oryginalna pompę mam na zapas bo okazało się ze ta co była jest dobra he :-o
jeśli będą jakieś nowe wiadomości to będę na bieżąco. :cwaniak:

[ Dodano: 2013-04-05, 17:16 ]
zastanawiam się czy warto wymienić pierścienie a jak tak to na jakie? :looka:

warto czy to tylko wywalenie kasy w błoto szkoda że nie sprawdziliśmy kompresji na tłokach przed zdarciem głowicy :zdegustowany:

[ Dodano: 2013-04-11, 18:45 ]
głowica została zregenerowana wymienione zostały wszystkie prowadnice zaworów wydechowych i dwie prowadnice zaworów ssących, zawory zostały przeszlifowane, głowica splanowana, kanały dotarte, czekamy na efekt końcowy. :]

[ Dodano: 2013-04-28, 07:46 ]
serwus ;-) po 2 tygodniach jazdy żadnych przygód auto jest troszeczkę słabsze ale wcześniej jeździłem na zimowy 14' a teraz zarzucone mam 16' na niskim profilu w silniku wszystko ok auto dojechało i wróciło z Czech bez problemu (z Zamościa) pozdrawiam wszystkich formowniczy, a i na zwrot kosztów nie dało się liczyć wszystko musiałem pokryć sam no cóż, życie^^
Avatar użytkownika
Drożdżówka
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 cze 2012, o 19:43
Lokalizacja: Zamość

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron