błąd 17656

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

błąd 17656

Postprzez Mariusz164 » 22 lut 2014, o 17:41

przeczytałem dużo postów ale nic konkretnego nie wiem. problem tkwi w tym że przeciągnąłem na 3 biegu do około 4 tyś obrotów i o tamtej pory strasznie klekocze jak się doda gazu i ciężko odpala rozrząd ustawiony i wymieniony przy okazji ale nadal jest tak samo musze jeszcze ustawić kąt wtrysku nie miałem możliwości na kompie sprawdzić dokładnie jak to wygląda ale wywala błąd początku wtrysku 17656 i już niewiem gdzie tego szukać. przy okazji czy ma ktoś vaga po polsku na widows 7?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

błąd 17656

 

Postprzez palio » 22 lut 2014, o 17:45

Obrazek


Po pierwsze to poprawnie ustawiony rozrząd i kąt początku wtrysku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 22 lut 2014, o 18:01

ok dzięki jutro z rana podmienie ten zaworek bo mam drugą pompe i się zobaczy

[ Dodano: 2014-02-23, 14:13 ]
próbowałem dziś ustawić kąt wtrysku ale wogóle nie ma reakcji w vagu pokazuje 255 cały czas i strasznie dymi na siwo. jest ciągle ten bląd i jest napisanie brak osprzętu i p 1224 z tego co pamiętam. jak sprawdzić czy to napewno ten czujnik bo jest troche roboty żeby go wymienić musze wyjąć pompe
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Reiven » 23 lut 2014, o 17:54

Najlepiej było by wpiąć oscyloskop w kabel sygnałowy z ECU do zaworu.
Przy czym jak zawór jest uwalony elektrycznie to wywala błąd zaworu a nie błąd regulacji. Obstawiał bym raczej na brudne sitko w zaworze lub mechanicznie uszkodzony przestawiacz. Zobacz VAGiem co masz w grupie 004.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k0nr4d » 23 lut 2014, o 17:55

Rozrząd do poprawy.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mariusz164 » 23 lut 2014, o 18:20

a to powinno pokazać w tej grupie 004 czy pokaże przestawiony rozrząd niemam pomysłu juz co robć.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez k0nr4d » 23 lut 2014, o 18:25

Rozrządu nie sprawdzisz VAGiem.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez leopard » 24 lut 2014, o 01:04

przede wszystkim BS i test czy elektrozawor przestawiacza kata wtrysku pracuje - jesli tak - mechanicznie rozrzad jest przestawiony
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mariusz164 » 24 lut 2014, o 15:47

szukałem na innych forach ale nigdzie niema ogólenie to w passacie ten silnik siedzi no i na wale na kole zebatym niema żadnego znaku do rozrządu a w skrzyni niewiem gdzie go znaleźć. z fotek które znalazłem n anecie niby jest tak jak powinno chciałem się upewni i zobaczyć w skrzyni biegów w tym okienku ale niema takiego wiecie może gdzie jest jakiś znak. to jest silnik ahh. a i jeszcze czy na pompie wtryskowiej powinien być luz popczeczny bo chyba jest dość spory.

[ Dodano: 2014-02-27, 06:29 ]
Problem rozwiązany okazał się zepsuty czujnik n108. wymieniony i smiga aż miło;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 373
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości