Witam serdecznie prosze o pomoc lub podpowiedz/jakas diagnoze. Golf 3 1.9 tdi 1z 90km, ogolnie autko juz zaniedbane ale do wczoraj jescze bez problemu jedzilo. Mianowicie nie pali na zimnym tzn na popych zapala i po zgaszeniu normalnie odrazu lapie z rozrusznika jednak jak postoji 15-20 min znowu ciezko pali lapie tak po okolo 10sek, jesli postoji juz dluzej 1-2 godziny nie ma szans na zapalenie, przy odpalaniu za mna siwy dym. nagralem rowniez filmik z odaplania samochodu calkowicie zimnego. zrobilem rowniez logi wagiem i zczytalem bledy jest ciagle jeden i ten sam blad ktory po skasowaniu poprawaca a mianowicie:
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Zamiesczam rowniez ponizej logi 000 basic i pozostale grupy ktory uwazalem za moze przydatne, zrobilem rowniez grupe 004 normalnie i basic bo wartosc w basic BTDC wynosi ponad 17 ale moze tak ma byc niewiem sami ocencie i prosze o podpowiedzi dniagnozy od czego zaczac. Dodam ze ciezko odpalanie w przeciagu ostatnich 5 miesiacy zdazylo sie moze z 5-6 razy i bylo to jednokrotne krecenie czasami nawet po 20sek jednak ty bylo tylko raz i auto przez nastepny miesiac palilo normalnie czy zimne czy cieple i tak do dzis. Co do oliwy to bierze jej sporo spokojnie 1l/1000km no i ucieka rowniez plyn chlodniczy jednak wg mnie nigdzie nie widac zeby byl wyciek i jest wszedzie sucho dolewam okolo 1,5l/tydzien, jednak nie jestem w stanie stwierdzic czy na postoju tez ubywa bo auto dziennie jedzi srednio 200km niestety pracuje nim jako listonosz:).
Ponizej logi i link do filmiku
FILM:
STATYCZNE:
BASIC SETTINGS:

sprawdź rozrząd zdejmij dekiel zaworów ustaw wał na znak od strony skrzyni biegów przy samym silniku masz otwór może być zaślepiony poprzez plastikową zaślepką ustaw wał na znak masz na środku otworu taki trójkąt a na kole zamachowym znak oznaczony 0 ustaw na ten znak wałek od góry na końcu po drugiej stronie jak rozrząd jest wcięcie na blokadę powinno wsadź jak nie masz blokady płaskownik i te dwie rzeczy powinny się zgrywać .Jak to będzie dobrze to w kole od pompy wtryskowej jest otwór przez który ma przejść blokada która ma się zgrać z otworem który jest wywiercony w mocowaniu pompy jeśli jest ok to rozrząd jest dobrze ustawiony jeśli jednak nie zgrywa się wszystko to od razu możesz zdejmować koło rozrządu z wału na bank wybity jest tz. klin sprawdź czy nie buja kołem pasowym na wale jak odpalisz silnik jak coś to pytaj postaram się pomóc


