1Z - kąt wtrysku a niskie obroty

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1Z - kąt wtrysku a niskie obroty

Postprzez daniel9415 » 2 mar 2015, o 22:30

Witam, po wymianie koła zębatego wału mam mały problem, otóż auto jest dosyć mułowate na niskich obrotach, wydaje się jakby turbo zaczynało swoją pracę dopiero w okolicy 2,5tyś obrotów a nie jak powinno przy 1,8-1,9tyś. Podłączyłem pod kompa i jest błąd 00550 czyli kat wtrysku, który po wykasowaniu cały czas wraca. Wszedłem w bloki i faktycznie, kąt wtrysku jest w okolicach 170. Mam pytanie, czy kat wtrysku jest odpowiedzialny za zachowanie auta na niskich obrotach? Wole zapytać zanim zmienię co by dwa razy nie grzebać :) Pozdrawiam
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

1Z - kąt wtrysku a niskie obroty

 

Postprzez slawek5t » 2 mar 2015, o 22:40

Kąt szybko zmieniaj. Ma on wpływ na pracę silnika.
Sprobuj utrafic 50-55 - dobry przedział dla kąta w 1Z.

PS: jestem tylko ciekaw czy pasek nie jest źle o jeden ząbek bo 170 jednostek to duża odchyłka i jakby coś tu nie grało. Zresztą sam sprawdzisz .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez daniel9415 » 2 mar 2015, o 23:03

slawek5t napisał(a):Kąt szybko zmieniaj. Ma on wpływ na pracę silnika.
Sprobuj utrafic 50-55 - dobry przedział dla kąta w 1Z.

PS: jestem tylko ciekaw czy pasek nie jest źle o jeden ząbek bo 170 jednostek to duża odchyłka i jakby coś tu nie grało. Zresztą sam sprawdzisz .


Dzięki za szybką odpowiedź, jutro zmienię. A co do rozrządu to sprawdzałem dwa razy zanim auto odpaliłem, wszystko elegancko się zgrywało, więc raczej wykluczam przestawienie pompy. Jutro ponownie się odezwę, jeszcze raz dziękuję za odp ;)
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary

Postprzez slawek5t » 2 mar 2015, o 23:51

Po prostu nasunelo mi się że spore odchylenie pompy to zaledwie 20 jednostek a sam zakres regulacji pompy na wsporniku nie jest jakiś wielki. No nic, sprawdzisz, ustawisz, śmigasz, napiszesz post. :)
pozdro
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez daniel9415 » 3 mar 2015, o 19:18

slawek5t napisał(a):Po prostu nasunelo mi się że spore odchylenie pompy to zaledwie 20 jednostek a sam zakres regulacji pompy na wsporniku nie jest jakiś wielki. No nic, sprawdzisz, ustawisz, śmigasz, napiszesz post. :)
pozdro


Kąt ustawiony, Golfik śmiga jak należy i ciągnie jak powinien od 1900obr. Dzięki za pomoc :zdrowko:
Avatar użytkownika
daniel9415
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 23:39
Lokalizacja: Młynary


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości