Moderator: Moderator


a wracając do waszego problemu czasami przuczyną dławienia jest syf w zbiorniku przytykający smok pompki a objawy to dławienie sie i niebieski dym z wydechu,zeby tą usterke wykluczyć nalerzy zdjąc przewód paliwowy pod machą i dmuchnąć druga osoba powinna słuchać przy odkręconym korku wlewu paliwa czy powietrze przepływa,jeśli wam płuc nie starczy
mozna użyć niskiego ciśnienia ze spręrzarki,jeśli układ paliwowy posiada zaworki zapobiegające cofaniu sie paliwa do zbiornika spręzarke wykluczamy.wyciągałem dzisiaj w swoim aucie ten smok i okazało sie ze nawet nie był zatkany,ale przeczysciłem dla pewności powycierałem i założyłem, filtr paliwa zmieniłem dziś na nowy, a auto po odpaleniu dławi obroty strasznie spadają i o mało co nie zgasnie. Mam nieorginalny filter z pompką (wymieniam w nim sam wkład) i dzięki tej pompce jak podpompuje troche paliwo to obroty rosną, ale po chwili zaś mu brakuje...A jak sie po 15 minutach nagrzeje to chodzi i niekiedy ma za wyskie obroty nawet koło 1600 - 1800. Co może być przyczyną że nie dostaje paliwa a poźniej już ma wysokie obroty?v-erek napisał(a):czasami przuczyną dławienia jest syf w zbiorniku przytykający smok pompki a objawy to dławienie sie

, jeśli tak to w bagażniku masz pokrywke którą odkręcasz trzema śrubami, później ściągasz dwa przewody paliwowe i kostke odpinasz, odkręcasz tego smoka, wyciagasz i czyścisz, to nie jest dużo roboty, ja dodatkowo wymieniłem fiter paliwa i dalej nie wiem co mu jestszczepan03 napisał(a):chyba że to jak piszecie wina syfu z paliwa



Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości