160/170km/h..wiecej nie idzie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez master49 » 28 sty 2008, o 19:08

1.9 TD i prędkośc powyzej 160km/h to zarzynanie,ja swoim jechałem 180km/h dobrze ze przez chwile bo zapalila sie kontrolka od oleju,przy dużych obrotach caly olej ucieka do góry a na wale robi się sucho chwila i można zatrzec.W twoim przypadku kolego to poszla uszczelka od głowicy
master49
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 19:01
Lokalizacja: Białystok

 

Postprzez darkker » 3 lut 2008, o 20:10

A ja wam powiem tak : Po jaką cholere wam takie prędkości?????
większa prędkość ==> większe skupienie==> większe spalanie==> bardziej meczaca jazda
Nie kazdy musi sie ze mna zgodzić ale na naszych drogach jadąc 140 to i tak dużo, nie lepiej rekreacyjnie smykać sobie 100-110 a przy wyprzedzaniu mu troche depnąć??????? po cholere jeździć 170??? no chyba że portfele macie grube to ja z checią pare papierków przytule :lol:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez szczepan03 » 8 lut 2008, o 16:44

Witam wszystkich.
To mój pierwszy post tutaj, golfika kupiłem niecały tydzień temu i dzisiaj miałem okazje go sprawdzić i zauważyłem że dzieje się tak samo jak opisuje to kolega skuchol. Pierwsze podejście i przy około 150km/h przestaje przyśpieszać, oczywiście pedał gazu jeszcze ma luzy ale obroty zatrzymały sie na około 3000 i ani rusz, nie reaguje dalej na wciskanie pedału gazu. Przy kolejnej próbie idzie jak burza (130km/h a nadal wciska w siedzenie) ale tym razem spowolnił mnie inny użytkownik drogi. Więcej prób nie podejmowałem i postanowiłem was zapytać co się dzieje? dodam że jak sprawdzałem na niższych biegach to tez raz sie dławił przy ok 3000obr/min a innym razem szedł do zakresu ponad 4000obr/min bez żadnych problemu.
Kolega mietek pisał że wie co może być wiec prosze o wypowiedź.
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 160/170km/h..wiecej nie idzie

Postprzez bobek84 » 9 lut 2008, o 00:41

mnie tez to martwiło do czasu gdy koledzy z vwclub polska mnie oswiecili, a mienowicie nie cisnij mu podlogi tylko w miare rozpedzenia dodawaj gazu bo jak dasz podloge to jakby cos opór stawialo sproboj stopniowo. moj poszedl 190 ale i tak go bujałem z 5 km na autobahnie.
bobek84
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: mława

Postprzez andisz » 9 lut 2008, o 20:40

witam raczej golf td lub tdi to silniki które nie powinno się żyłować jak chcesz szybciej jeżdzić to polecam vr6 ale paliwo cię pokosztuje :lol:
andisz
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25 lip 2007, o 12:47
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez v-erek » 9 lut 2008, o 21:26

mam v-erka i obrotomierz wyginam za czerwone pole na gazie i chodzi wiec moze zmieńcie samocchód jak szukacie wrazeń :-P a wracając do waszego problemu czasami przuczyną dławienia jest syf w zbiorniku przytykający smok pompki a objawy to dławienie sie i niebieski dym z wydechu,zeby tą usterke wykluczyć nalerzy zdjąc przewód paliwowy pod machą i dmuchnąć druga osoba powinna słuchać przy odkręconym korku wlewu paliwa czy powietrze przepływa,jeśli wam płuc nie starczy :-D mozna użyć niskiego ciśnienia ze spręrzarki,jeśli układ paliwowy posiada zaworki zapobiegające cofaniu sie paliwa do zbiornika spręzarke wykluczamy.
V-erek
Avatar użytkownika
v-erek
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 19:55
Lokalizacja: Wola Osow.

Postprzez kajtek » 9 lut 2008, o 21:48

v-erek napisał(a):czasami przuczyną dławienia jest syf w zbiorniku przytykający smok pompki a objawy to dławienie sie
wyciągałem dzisiaj w swoim aucie ten smok i okazało sie ze nawet nie był zatkany,ale przeczysciłem dla pewności powycierałem i założyłem, filtr paliwa zmieniłem dziś na nowy, a auto po odpaleniu dławi obroty strasznie spadają i o mało co nie zgasnie. Mam nieorginalny filter z pompką (wymieniam w nim sam wkład) i dzięki tej pompce jak podpompuje troche paliwo to obroty rosną, ale po chwili zaś mu brakuje...A jak sie po 15 minutach nagrzeje to chodzi i niekiedy ma za wyskie obroty nawet koło 1600 - 1800. Co może być przyczyną że nie dostaje paliwa a poźniej już ma wysokie obroty?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez szczepan03 » 10 lut 2008, o 09:00

Nie chodzi mi o to żeby jeździć z prędkością 200km/h tylko chciałbym się dowiedzieć dlaczego przymula mojego golfika. Lepiej zawczasu usunąć jakąś małą usterkę nim stanie się coś poważniejszego, no chyba że to jak piszecie wina syfu z paliwa.
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kajtek » 10 lut 2008, o 11:23

szczepan03 napisał(a):chyba że to jak piszecie wina syfu z paliwa
, jeśli tak to w bagażniku masz pokrywke którą odkręcasz trzema śrubami, później ściągasz dwa przewody paliwowe i kostke odpinasz, odkręcasz tego smoka, wyciagasz i czyścisz, to nie jest dużo roboty, ja dodatkowo wymieniłem fiter paliwa i dalej nie wiem co mu jest :(
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rafal_z_ph » 16 lut 2008, o 16:38

Jak ktos szuka wrazen to niech kupi sobie vra. diesla nie ma co żułować, a o predkości pow. 160 km/h po co przy 120 tez dojade, co nie?
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez K@mil » 16 lut 2008, o 16:42

rafal_z_ph, masz racje przy 120 tez sie dojedzie:P a Kto się spieszy, temu diabeł się cieszy :) :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez szczepan03 » 21 lut 2008, o 14:50

Dzisiaj sprawdziłem ten wężyk przy ECU i okazało się że był cały zgnity i przerwany. Po jego wymianie silnik chodzi o wiele lepiej a przy ok 2500obr/min słychać przyjemny dźwięk turbiny (wcześniej był on całkiem inny i zapewne turbina w ogóle nie działała tylko silnik wył, ale że to mój pierwszy samochód z turbina i pierwszy diesel to myślałem że jest ok, teraz wiem, że było inaczej). Pierwszy mini test to krótki odcinek drogi szybkiego ruchu, 140km/h na 4 biegu i nadal przyśpieszał, niestety musiałem hamować żeby kolesiowi w dupe nie wjechać po czym zjazd na zwykłą drogę. Już wyczekuje okazji żeby dokładniej go sprawdzić i z użyciem 5 biegu :)
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości