1000rpm i ni ch.. mniej

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1000rpm i ni ch.. mniej

Postprzez darkker » 27 maja 2012, o 14:17

witam.
tak jak w temacie. po odpaleniu trzyma 1000rpm . chwile sa normalne 900 a potem rosna do 1000i nie chcą spaśc nawet jak rozgrzany. czy może mnieć na to wpływ pasek aletrnatora. założyłem stary po tym jak nowy mi sie skończył po 3 tyg!!!!!. Jakie moga być powody wysokich obrotów??
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

1000rpm i ni ch.. mniej

 

Postprzez SotoM » 27 maja 2012, o 17:30

moze uszukuje czyjnik temp. płynu chłodz lub paliwa...
moze cos sie w p.wtryskowej porypało. bez podpiecia kompa to mozna tylko gdybac...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkker » 27 maja 2012, o 20:31

komp nic nie wykazywał kompletnie wszystko jest ok pozatym że teraz holowałem auto bo prądu mu zbrakło i zaczął pracowac gorzej niż zwykła sieczkarnia .zaczęły sie zapalać pokoleji wszystki kontrolki od poduszek potem abs wkońcu licznik i obrotomierz przestał działać. teraz auk ładuje zobaczymy jutro. ale czy jest to możliwe że z powodu np. wyciągnietego paska alternatora mógł mieć wyższe obroty a póżniej taką szpoke odstawić??
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez SotoM » 27 maja 2012, o 21:17

wszystko mozliwe skoro pasek sie zerwał to silnik nie miał opciazenia aby napedzic oprzyrzadowanie.
sprawdź dokładnie alternator - przede wszystkim koło pasowe jakie masz zwykłe czy wolnobierzne
i czy napinacz paska czy pracuje czy nie jest zatarty...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 28 maja 2012, o 10:51

darkker napisał(a):czy jest to możliwe że z powodu np. wyciągnietego paska alternatora mógł mieć wyższe obroty a póżniej taką szpoke odstawić??

Nie. Ja jeździłem bez paska jeden dzien bo sie urwał i silnik pracował identycznie. oprócz braku ładowania oczywiscie :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez darkker » 28 maja 2012, o 14:58

wymieniłem pazsek na nowy i nic z tym ze teraz mam dwa błędy 625(sygnał prędkości własnej pojazduVSS) i 668(niskie napięcie zasilania ECM) mało tego po odpaleniu w grupie 12 kolumna 3 mam napięcie aku 11,8V a po przygazowaniu 13,84V(regulator napięcia bierze w łeb????). ale obroty wciąz na poziomie 1000rpm.
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości