1.9tdi problem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9tdi problem

Postprzez gucio2710 » 25 maja 2012, o 22:17

Witam
Mam golfa 3 1.9tdi 90km i podczas przyspieszania szarpie całym samochodem na 1i 2 biegu tak tego nie czuć na 3,4,5 najbardziej, gdy odłącze wężyk i go zaślepie od egr to drgania są trochą słabsze.
Dzięki za wszelakie rady
gucio2710
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 19:32
Lokalizacja: Polska

1.9tdi problem

 

Postprzez SotoM » 26 maja 2012, o 10:11

to jeszcze odłacz impulsator predkosci przy skrzyni i zobacz wtedy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez gucio2710 » 26 maja 2012, o 14:44

Zrobiłem tak jak napisałeś i drgania ustały podłączyłem i tak jakby te drgania są słabsze niż przed tym odłączeniem.U pompiarza byłem to powiedział mi że niby nastawnik jest ok
gucio2710
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 19:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez SotoM » 26 maja 2012, o 15:00

no to nie jest ok na to wyglada... u mnie nastawnik na VAGu tez był ok ale i tak szarpało ze na 2 biegu jadac bez gazu nie mógl silnik utrzymac wolnych rpm. nastawnik włozyłem drugi wyczyszczony i problemy znikły.
po za tym u mnie było jeszcze cos takiego ze nastawnik był tak zawalony gnojem ze nawet po wymianie sprzegła i odłaczenia impulstaora szrpało... takze dogaduj sie z dobrym fachowcem który ci to dobrze rozbierze wyczysci ustawi wyreguluje i bedzesz miał z bani... zebys był ze szczecina to bys pojechał do Leopard...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 26 maja 2012, o 15:15

Pewnie jest dobry ale... zabrudzony :D
gucio2710 napisał(a):Zrobiłem tak jak napisałeś i drgania ustały

Tutaj masz potwierdzenie :) -... raczej do czyszczenia
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gucio2710 » 28 maja 2012, o 19:24

Jest możliwość wyczyszczenia nastawnika bez VAGa czy trzeba jeszcze później podłączyć pod komputer i ustawiać to ustroństwo
gucio2710
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 19:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez slawek5t » 28 maja 2012, o 23:57

Tak trzeba ustawić.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez siti07 » 6 maja 2013, o 22:07

Podepnę się pod temat, dziś podczas trasy zauważyłem, że przy przyśpieszaniu obojętne na jakim biegu tak od około 2000 obrotów i z gazem w podłodze szarpie mi strasznie całą budą :( Przyjechałem do domu wjechałem na najazd i sprawdziłem poduszki silnika cały tłumik i wszystko jest ok tak jak myślałem ( 2 tygodnie temu poduszki wymieniane i łącznik elastyczny wydechu), na biegu jałowym przy gazowaniu też jest wszystko ok :/ Jaka może być przyczyna?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez virus » 6 maja 2013, o 22:25

NASTAWNIK!!- miałem tak w 1z , demontaż + myjka ultradźwiękowa i sukces murowany
garrett T3 + MBC
ssący z AWX
IC z T4
pompa 11mm
wtryski z MB DNO SD 261
virus
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 23:29
Lokalizacja: SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE

Postprzez siti07 » 6 maja 2013, o 22:35

dobrze by było jutro odepnę jeszcze impulsator i zobaczę co się dzieje, mam nadzieję, że to to bo coś czytałem, że przegłuby wewnętrzne :/ a nastawnik miałem wcześniej do czyszczenia bo na 4 i 5 biegu tak miedzy 1600-1900 obrotów szarpał no ale dziś coś takiego mi się stało tylko właśnie martwi mnie to, że to nie takie szarpanie tylko jakby bardziej drgania :(
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez palio » 11 maja 2013, o 08:52

siti07, proponuję odpiąć wtyczkę od wtrysku sterującego i jazda. Jak będzie poprawa to masz winowajcę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez siti07 » 13 maja 2013, o 12:02

Po odpięciu wtrysku sterującego auto osłabło ale poprawy nie było. Silnik ładnie pracuje tylko strasznie przenosi drgania.... :/ chyba jeszcze raz sprawdzę wydech i poduszki silnika. A co do przegubów wewnętrznych to czym się objawia ich wykończenie?
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości