1.9TDi Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9TDi Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.

Postprzez Dav26 » 30 wrz 2012, o 13:56

Witam tak jak w temacie mam golfa 1.9 TDI i przy rozgrzanym silniku ciężko odpala, to znaczy odpala ale po kręceniu go z 5 sekund,przy zimnym silniku pali na dotyk więc nie wiem czym to może być spowodowane. :niepewny:
Dav26
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 wrz 2012, o 10:56
Lokalizacja: śląsk

1.9TDi Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.

 

Postprzez burzax89 » 30 wrz 2012, o 14:01

sprawdzenie dawki rozruchowej (ewentualne zwiększenie) a najpierw podłącz vag-a i sprawdź kąt wtrysku na ciepłym silniku - powinien wynosić ok 48 -56 (+/- 3 jednostki w ta czy w tą różnicy raczej nie zrobią)
burzax89
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 18:01
Lokalizacja: FMI

Postprzez palio » 30 wrz 2012, o 14:09

Wrzuć loga bs 000 i statycznego 001 wtedy będzie można coś powiedzieć.

[ Dodano: 2012-09-30, 13:11 ]
Vag/engine/ Measuring blocks / i wybieramy grupę np 001 - logujemy każdą grupę z osobna.
Logi statyczne wykonujemy na biegu jałowym przez 60 sekund - silnik o temperaturze roboczej 90C w momencie logowanie nie dotykamy gazu.

Vag/engine/Bassic settings/ i wybieramy grupę np 000 - logujemy każdą grupę z osobna.
Logi bassic settings wykonujemy na biegu jałowym przez 60sekund - silnik o temperaturze roboczej 90C w momencie logowania nie dotykamy gazu
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: 1.9TDi Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.

Postprzez piodre » 6 paź 2012, o 14:19

Dav26 napisał(a):Witam tak jak w temacie mam golfa 1.9 TDI i przy rozgrzanym silniku ciężko odpala, to znaczy odpala ale po kręceniu go z 5 sekund,przy zimnym silniku pali na dotyk więc nie wiem czym to może być spowodowane. :niepewny:


Rozrusznik,tylko i wyłącznie,temat przerabiałem 2 razy.
pio
piodre
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2012, o 13:59
Lokalizacja: polska

Postprzez slawek5t » 6 paź 2012, o 14:48

To niech kolega wrzuci dobry filmik jak kręci jego rozrusznik - bedzie wiadomo czy to jego wina
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 6 paź 2012, o 14:53

slawek5t napisał(a):To niech kolega wrzuci dobry filmik jak kręci jego rozrusznik - bedzie wiadomo czy to jego wina


Nie bardzo chce mi się w to wierzyć skoro na zimnym odpala bez problemów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 6 paź 2012, o 15:03

No własnie dlatego poprosiłem filmik :) bo kolega piodre, jest taki przekonany :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Dj Devilek » 6 paź 2012, o 16:28

witam mam to samo na zimnym jest spoko jak cieply to juz jest gorzej ://
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez piodre » 7 paź 2012, o 11:12

slawek5t napisał(a):No własnie dlatego poprosiłem filmik :) bo kolega piodre, jest taki przekonany :)

Ja tez w to nie wierzylem,wyczytalem to w tym forum ale nic w tym kierunku nie robilem,po jakims czasie rozrusznik padl,a po naprawie okazalo sie ze auto zapala normalnie zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku,miesiac temu bylo to samo,wymienilem szczotki,tulejki i inne pierdoly i auto pali jak rakieta.
pio
piodre
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2012, o 13:59
Lokalizacja: polska

Postprzez witboy » 7 paź 2012, o 11:52

ja obstawiam dawke rozruchowa ew moze cos w nastawniku? moze gora pomy glowiczka siada? ew wlasnie zly kat i dawka podaj logi bedzie jasno
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piodre » 7 paź 2012, o 13:50

witboy napisał(a):ja obstawiam dawke rozruchowa ew moze cos w nastawniku? moze gora pomy glowiczka siada? ew wlasnie zly kat i dawka podaj logi bedzie jasno

I tak kazdy zrobi jak uwaza,ja bylem z moim rozrusznikiem u elektryka ktory tez powiedzial ze to nie to,jakis czas pozniej rozrusznik padl i bylo po problemie.Bylem z tym problemem u kilku majstrow i kazdy szukal niewiadomo czego,pompy i inne cuda,oczywiscie bez podlaczenia kompa nikt nie zaczynal.
pio
piodre
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6 paź 2012, o 13:59
Lokalizacja: polska

Postprzez leopard » 7 paź 2012, o 19:33

piodre napisał(a):Bylem z tym problemem u kilku majstrow i kazdy szukal niewiadomo czego,pompy i inne cuda,oczywiscie bez podlaczenia kompa nikt nie zaczynal

zmien majstrow ... elektryk po czesci mial racje - po naladowaniu AQ i regeneracji rozrusznika bedzie idealnie ale ... do czasu kiedy AQ przysiadzie a rozrusznik nie bedzie mial pelnej sprawnosci

przyczyna jest mapa rozruchowa silnika - do ~ 250RPM - powyzej ~ 30'C dawka paliwa = 0

po regeneracji AQ i rozrusznika - nie ma problemu pokrecic walem pozyzej 250 RPM - dlatego silnik pali idealnie (do czasu)

ingerencja w mape rozruchowa zalatwia sprawe raz na zawsze
oczywiscie mowa o silnikach TDI z 2masowym kolem zamachowym
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - - likier blue curacao



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron