1.9 Tdi odpala i od razu gaśnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 Tdi odpala i od razu gaśnie

Postprzez Mechu » 16 kwi 2013, o 12:15

Witam. Mój traktor dzisiaj rano się zbuntował i nie chce chodzić. Wczoraj wieczorem podłączałem dodatkowe głośniki i poprawiałem radio bo nie do końca dobrze siedziało w gnieździe,( myślę że to nie ma z tym nic wspólnego ale lepiej wszystko napisać ). Jak go dzisiaj rano odpalam to odpali i od razu gaśnie :/ jak trzymam kluczyk przekręcony i go nie puszczę to auto chodzi i się wkręca normalnie ale jak puszcze kluczyk to gaśnie i zapłon się włącza ponownie.
Co to może być koledzy ??? z góry dziękuje za porady ;) Golf 1995 1.9 Tdi z alarmem, wcześniej nie było z nim takich problemów.
Mechu
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 16:13
Lokalizacja: Karwica (pomorskie)

1.9 Tdi odpala i od razu gaśnie

 

Postprzez hellaflush » 16 kwi 2013, o 13:37

Masz immo? Bo jak kluczyk trzymasz to może dociskasz wtedy tą "pastylkę" co jest w kluczyku. Druga opcja to kostka stacyjki ale za mało dowodów na to póki co jest :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez witek220 » 16 kwi 2013, o 15:38

Według mnie jest to 100 % kostka stacyjki :) Mialem tak samo w moim. Identycznie. A przytrzymujac caly czas zaplon na rozruchu to chodzil normalnie :) po puszczeniu i odbiciu kluczyka musialem od razu wciskac gaz to wtedy nie gasł :)

Podłacz inna kostke stacyjki z boku narazie bez wymieniania i zapal np. srubokretem :) jak nie zgasnie to znaczy ze to to ;)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez Reiven » 17 kwi 2013, o 18:34

Kostka stacyjki, imo jak raz załapie to możesz kluczyk wyjąc i silnik będzie pracował. Oczywiście do wyjęcia kluczyka musisz mieć wytartą wkładkę stacyjki :P
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Suchy87 » 19 kwi 2013, o 12:15

Zrobiłeś zwarcie na kablach idących ze stacyjki do radia, na 100% kostka stacyjki. Pozdrawiam
a i przed wymianą wyciągnij to radio i dobrze poizoluj kable bo może się to powtórzyć.
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez bioly21 » 19 kwi 2013, o 14:47

jak masz zapasowy kluczyk to sprawdz czy na nim odpala bo na 100% jest to immobiliser , ja juz tak z 1o razy mialem zawsze pomaga odlaczenie aku i podlaczenie na nowo , nie mam czasu jechac do elektryka zeby z tym cos zrobil
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Piaggio » 19 kwi 2013, o 22:04

Toc to niemal oczywisteze kostka stacyjki!!!!! Masz Tu foto porade jak co i gdzie ;-P
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Reiven » 20 kwi 2013, o 14:07

bioly21 napisał(a):jak masz zapasowy kluczyk to sprawdz czy na nim odpala bo na 100% jest to immobiliser , ja juz tak z 1o razy mialem zawsze pomaga odlaczenie aku i podlaczenie na nowo , nie mam czasu jechac do elektryka zeby z tym cos zrobil


Na 100% to NIE jest imo.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości