1.9 TDI AHU przerywa na 4 i 5 biegu.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TDI AHU przerywa na 4 i 5 biegu.

Postprzez krzysiello » 15 paź 2014, o 14:45

Witam, mam problem z Golfem z silnikiem 1.9 TDI AHU 90km. Podczas jazdy lub przyśpieszania na 4 lub 5 biegu czasami przerywa i nie ma mocy a czasami nie, jedzie normalnie. Czy to nastawnik czy jednak coś innego może być?
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

1.9 TDI AHU przerywa na 4 i 5 biegu.

 

Postprzez palio » 15 paź 2014, o 14:53

W jakim przedziale obrotów tak się dzieje?
Podłączałeś vaga pod auto? Sprawdź jakie są zapisane błędy w sterowniku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiello » 15 paź 2014, o 18:10

Od tak mniej więcej 1800 do 2500 coś takiego. Podłączałem i żadnych błędów nie ma. Odłączałem czujnik prędkości ze skrzyni ale to nic nie dało.
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez trojeczkaGT » 15 paź 2014, o 18:14

nie pamietam na jakich biegach tak mialem ale tez mi cos przerywalo a jak dawalem gazu to potem czarno, u mnie pomogla chyba wymiana wezykow podcisnien
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1742
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiello » 15 paź 2014, o 21:16

Jak to są te wężyki w oplocie z materiału to u mnie wiszą sobie
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez krzyś » 15 paź 2014, o 21:27

Wygląda mnie to na uszkodzenie wtrysku sterującego ale proponuje podpić vaga na początek odczytać błędy o ile są i podstawowe parametry podejrzeć jak kąt ,dawka, temperatury z czujników można by zrobić logi dodatkowo.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiello » 16 paź 2014, o 12:15

Dzisiaj jak nim jechałem to mniej przerywał, nie chciał przyśpieszać powyżej 100km/h, wcisnąłem sprzęgło, przegazowałem go i znowu normalnie jechał jakiś kawałek, nie wiem co to może być.
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez trojeczkaGT » 16 paź 2014, o 13:09

krzysiek co masz na mysli ze sobie wisza ? nie sa podlaczone nigdzie ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1742
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez krzysiello » 16 paź 2014, o 13:28

Chodziło mi o to że nie są one jakoś spięte itp żeby to jakoś wyglądało. Są podłączone. Wyczyszczę N75 i napiszę czy to coś dało. :-)

[ Dodano: 2014-10-16, 17:21 ]
Komputer pokazał błąd G70
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez palio » 16 paź 2014, o 18:58

Podaj dokładny opis błędy.

G70 to czujnik masy powietrza (przepływomierz).
Możesz spróbować zrobić test przepływomierza z diodą.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzysiello » 16 paź 2014, o 20:08

Jak dokładnie zrobić ten test?
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez palio » 16 paź 2014, o 20:12

Zaopatrujesz się w diodę półprzewodnikową np.: 1N4148
i zależnie od tego jaką masz wtyczkę podpinasz ja zgodnie z rysunkiem

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - architekci łódź



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości