1.9 TDi 1Z brak reakcji powyzej 120km/h

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.9 TDi 1Z brak reakcji powyzej 120km/h

Postprzez Mario94 » 17 lut 2014, o 17:19

Witam wszystkich od paru dni mam problem z moim gofrem 1.9 tdi 1z 95r przy predkosci 120 golfik jak by sie zacial. 120km/h i nic dalej ,obroty tez nie wzrastaja lecz do tych 120 km/h jest dynamiczny jak zawsze nie ma problemu z odpalaniem ani z kopceniem.
Pozdrawiam
Mario94
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 04:57
Lokalizacja: Sieradz

1.9 TDi 1Z brak reakcji powyzej 120km/h

 

Postprzez krzyś » 17 lut 2014, o 19:50

Auto pada w tryb awaryjny. Do sprawdzenia szczelność przewodów od n75 jak i sam zaworek do sprawdzenia. najczęściej pada zaworek.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Macko0118 » 17 lut 2014, o 19:51

Mario94 wymień zaworek n75 ten co jest obok filtra powietrza mialem to samo wymienilem i jest wszystko tak jak nalezy ;-)
Macko0118
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 20:19
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez AdiK__ » 17 lut 2014, o 22:26

Po wpisaniu w "szukajce" magicznego słowa notlauf otrzymasz tematy z odpowiedziami na Twój problem ;) http://www.golf3.pl/search.htm?mode=results
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Reiven » 17 lut 2014, o 23:43

Jak ja to lubię, wymienianie bez diagnozy. Przy okazji wymień turbinę (mój kolega tak miał i to była turbina), wymień IC (u mojej cioci był padnięty i tak miała), potem wymień wężyki i rury od dolotu (u mojego sąsiada były dziurawe i miał tak jak ty), wymień też EGR bo słyszałem że to też może być to.

Zacznij od porządnej diagnozy i nie słuchaj wymieniaczy bo narobisz sobie kosztów i może za którymś razem trafisz.
Zrób logi dynamiczne i statyczne na początek.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mario94 » 18 lut 2014, o 08:05

dzieki za szybka odpowiedz wlasnie przed tym tak zwanym zacieciem dochodzily dziwne stuki gdzies w okolicy tego zaworka co mowicie moze ma to cos wspolnego ale tak jak kolega doradzil wyzej pod vag-a podepne :) dam znac co bylo nie tak
Mario94
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 sie 2013, o 04:57
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez BartheZz_3 » 18 lut 2014, o 09:33

Mario94 napisał(a):dziwne stuki gdzies w okolicy tego zaworka

Możliwe ze chodzi ci o stukanie/cykanie samego zaworka, które właściwie nie wiadomo czy jest poprawne czy nie. Niektórzy mówią, ze źle kiedy słychać stukanie/cykanie w zaworku, mój cyka i wszystko działa sprawnie. Ale reki nie dam sobie uciąć, czy tak jest przy każdym modelu :)
Zrób logi, wstaw na forum i będzie coś wiadomo, bo niestety ale to może być kilka przyczyn, u mnie to było ECU i N75.
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez nut3r » 18 lut 2014, o 20:47

tak samo miałem auto słabo się rozpędzało i tylko do 120 , a przyczyną było złe podlączenie wężyków do zaworku i dawka paliwa była za duża :) polecam podjechać do jakiegoś elektro-mechanika i po sprawie :)
nut3r
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 wrz 2012, o 20:12
Lokalizacja: Podlaskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości