1.6 Td gaszenie przez biegi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

1.6 Td gaszenie przez biegi

Postprzez Stachu_76 » 10 cze 2012, o 15:09

mam taki problem 1.6 Td nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów , odrotka brak ale podejrzewam ze tak do 4000 tyś. praktycznie nie da rady jechac nim ;( i klekocze po wyjeciu kluczyka gaszenie tylko przez zdławienie go
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

1.6 Td gaszenie przez biegi

 

Postprzez slawek5t » 10 cze 2012, o 20:17

4 tys ? to już jest końcówka dla turbo diesla :D - to nie benzyna..
powinien mieć moc już od 2.000-2.500 obr

... nie kopci ? równo chodzi ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kusiu » 10 cze 2012, o 22:06

Gaszenie dławieniem... W 2,5D jak miałem taką sytuację, to mechanik grzebał w pompie. Jak dobrze pamiętam to 100 zł nie przekroczyło i też mulił.

Jeszcze coś z forum mondeo:

"U mnie jak zaczęły się problemy z zaworem "stop" też było podobnie. Na końcu zaworka jest oring, który zamyka dopływ paliwa. Połowa tego oringu spadła z końcówki zaworu i blokowała przepływ paliwa. Efektem było właśnie to, że szedł do 3000 rpm i dalej już nie chciał. Po prostu zbyt mała dawka paliwa szła na wtryski."
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez AdiK__ » 11 cze 2012, o 11:26

W silnikach RA, SV, SB był zawór odcinający (elektromagnetyczny) ale żeby on Ci padł to w ogóle byś samochodu nie odpalił. Co do gaszenia to faktycznie może być wina owego zaworu.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Stachu_76 » 15 cze 2012, o 19:36

po oględzinach okazało się że to rzeźba :) silnik z mk 2 i do tego elektryka zrobiona za od... pompę się ustawiło na trzpień przy zmianie paska przy okazji się wycięło zbędne kabelki :D i silniczek ładnie pracuje jeszcze tylko obrotka jakoś podłączyć i będzie na tą chwile wszystko
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 5 gości