Szybkie pytanie czy w 1.8 ABS są wprasowywane gniazda do głowicy ? Według mnie jest to jeden element jako odlew, ale z drugiej strony musi byc utwardzony z tego wzgledu że jest on przystosowany do benzyny bezołowiowej.Mam golfa z 94 roku i potrzebuję kod silnika, z takim silnikiem jak pisałem , odczytałbym go sobie sam ale nie mam takiej możliwości a chciałbym rupieci sobie zamówić i w weekend to zrobić.Pomożecie ?
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
Nie wiem jak ci pomóc, kod silnika przecież napisałeś, ABS. Prowadnice zaworów i przylgnie sa stalowe a głowica aluminiowa, to jak to może być jeden odlew? Oczywiście że się wprasowywuje nowe o ile jest potrzeba. Ale od takich napraw sa specjalistyczne firmy, nowe przylgnie musza być frezowane itd. Jesli masz głowicę do roboty oddaj ją fachowcom, sam nic nie zrobisz skoro zadajesz takie pytania.
Są dwa rodzaje uszczelniaczy zaworowych, mają różne średnice.a kod silnika jest z boku z prawej strony wybity lub naklejona jest naklejka, zawsze samo ABS wystarczy .Postaram się zrobić sam tą głowicę, mam kolegę mechanika i poradzimy coś na pewno.No pytanie to ładne dowaliłem.
Życie jest za krótkie żeby jeździć litrowym Polo...
Kolego to jeszcze dopisze że ABS wystarczy bo w ABS sa te same zawsze czyli grubsze zawory i wieksze uszczelniacze. Problem może sie tyczyć nowszych silników dwulitrowych, tu rzeczywiście trzeba się podeprzeć ale nie kodem a numerem silnika bo od pewnego numeru sa cieńsze, albo zmierzyć suwmiarką grubośc trzonka po zdjęciu szklanek i wszystko jasne, albo tylko popatrzec na ilość spręzyn zaworowych bo te nowsze mają tylko po jednej na zawór.