Wysokie obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wysokie obroty

Postprzez wraga7 » 15 lut 2007, o 15:08

Witam wszystkich.
Mam golfa 3 z 1993r,gdy go odpalę czasami dostaje wysokich obrotów.
proszę o rady na ten temat.
wraga7@wp.pl :cry:
wraga7
 

Wysokie obroty

 

Postprzez Statyf » 15 mar 2007, o 15:23

Ja też tak czasami mam szczególnie zimą, ale ja mam golfika z 96 r. i obrotami u mnie steruje komputer i w warsztacie powiedzieli mi że nic z tym nie moge zrobić :p A u Ciebie to nie wiem, może linka od gazu gdzieś sie blokuje (?!?)
Statyf
 

Postprzez sebaa » 15 mar 2007, o 21:55

Jeżeli po rozgrzaniu się silnika wszystko wraca do normy, to nie ma czym się martwić. :)
sebaa
Administrator
 
Posty: 98
Dołączył(a): 11 sty 2007, o 15:52

Postprzez Bajer » 19 mar 2007, o 20:12

wydaje mi sie że jeśli zdarza się to od czsu do czsu to linka gdzieś ociera i jeśli silnik wibruje to ona powoli puszcza.
Bajer
 

Postprzez gość » 13 maja 2007, o 12:09

mój też sobie gazował na wolnych obrotach i okazało się że to wina benzyny mało oktan :?:
gość
 

Postprzez hades66 » 30 maja 2007, o 20:23

Witaj!
Jeżeli objawy nie ustąpiły , to może być to wina czujnika wolnych obrotów, który występuje wraz z przepływomierzem. Czujnik się przycina i przepływomierz nie reaguje prawidłowo? Taka część troszkę kosztuje :cry: Zamocowany jest przy cięgnie gazu na gaźniku od strony świec zapłonowych.

pozdrawiam. 8-)
hades66
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 maja 2007, o 20:46
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez norek » 6 cze 2007, o 14:34

witam posiadam vw golf 3 silnik aft i mam taki problem , podczas jazdy na okolo 2 tys obr. obojetnie jaki bieg wlaczam luz i autko sie toczy a obroty spadaja tylko do 1400 ale im wolniej autko sie toczy to obroty maleja a po zatzymaniu spadaja do wlasciwych dodam ze auto jest gazowane i to samo jest na benzynie przepustnica byla niby adoptowana bo bylo jeszcze gozej ,dodam autko ma cieply motor w tym tescie
norek
 

Postprzez hades66 » 6 cze 2007, o 19:38

Tak się zastanawiam, bo są to anomalia związane z obrotami i prędkością autka na luzie ? :oops:
Powiem tak !
1. Podstawowa zasada której się zawsze trzymamy, to po pierwsze autko zawsze ustawiamy i regulujemy gdy jest rozgrzane (olej ok 60 *C) i na benzynie !!! Spalanie i praca silnika ma być na TIP-TOP książkowo. Natomiast Gaz jako paliwo alternatywne doregulowujemy do benzyny. Jeżeli coś jest nie tak sprawdzamy na benzynie i eliminujemy usterki. Jeżeli na benzynie jest OK, a na LPG dzieją się dziwne rzeczy w pracy silnika, to wiadomo, że po stronie gazu jest coś nie tak !!!!!!!!! :!: ( membrana uszkodzona, zawór odcinający paliwo się nie domyka, sterownik gazu szwankuje, źle podłączona instal. elektr. od gazu itp.) Wolne obroty na benzynie i na LPG powinny być identyczne lub zbliżone !!! :-D
2. Ktoś kiedyś miał taki problem jak u ciebie i przyczyną była uszkodzona uszczelka pod gaźnikiem ( na mono-wtrysku ) albo nieszczelny przewód dostarczający powietrze do "gaźnika" inaczej mówiąc lewe powietrze się dostawało i autko świrowało z obrotami....
3. Być może "adoptowana" przepustnica się nie domyka na wolnych obrotach. Może przepływomierz nie cofa krzywki od linki gazu ??? Trzeba przyjrzeć się temu na postoju. Jedna osoba dodając gwałtownie gazu do ok 3tyś i odpuścić sprawdzić czy wraca płynnie na bieg jałowy, czy coś nie blokuje ????

pozdrawiam i koniecznie napisz co sie dzieje ! :-D
hades66
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 27 maja 2007, o 20:46
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez norek » 7 cze 2007, o 12:02

no to odpowadam jak bylo przed adoptowaniem auto mialo obroty na zimnym silniku 1400 i tak skakalo o 50 a na cieplym od 1400 do 2300 falowalo po adoptowaniu przepustnicy i wymianie czujnika temp. silnika bo niechcial inaczej i tak dopiero za 5 razem zaskoczylo i byl czyszczony wczesniej sterownik vagiem przepustnice czyscilem do polysku , po zabiegu autko pracowalo oki czyli 950obr. jak wczesniej mial jak go przegonilem to zaczely obroty szwankowac czyli podczas jazdy na biegu jalowym nie spadaja ponizej 1400 ale w miare jak auto zwalnia to i obroty maleja i jak auto stanie w miejscu to spadna na 950 jak bylo (a jak stoi to moge sobie do woli gazowac i zawsze spadaja na 950 dzieje sie to wszystko na benzynie i tak samo na gazie)zadna linka sie nie blokuje wszystko sprawdzilem jest to motor AFT 1.6 101ps
norek
 

Postprzez andi1608 » 18 lip 2007, o 17:34

witam wszystkich!mialem podobne sytacje,pewien mechanik doradził:odpiąć kleme akumulatora na 10-15min.i faktycznie problem minął,ale co z tego-powrócił.przepustnica jest idealnie czysta,linka sie nie blkuje :-(
andi1608
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 lip 2007, o 17:24
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Postprzez M.I » 27 lip 2007, o 10:47

problem z obrotami coły czas mi skaczą trzymają się na 3tys lub gaśnie i co jest grane ? a narazie nie mm czasu by do serwisu skoczyć
M.I
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 09:24
Lokalizacja: Pińczów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości