Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez 99szymon99 » 3 lip 2016, o 17:11

Witam. Mam takie małe pytanie, niby ta wymiana uszczelki jest prosta ale na tym dekielku jest taka jedna rzecz, chyba odma, i nie wiem czy po demontażu niezbędnych rzeczy coś się nie przestawi albo kolejna rzecz się rozszczelni. Podeśle jakieś fotki jak to u mnie wygląda i jakby ktoś mógł powiedzieć czy po demontażu tych rzeczy i ponownym założeniu wszystko będzie ok? Nie trzeba będzie czegoś ustawiać? Chodzi mi dokładnie o tą kwadratową puszkę. Co to wgl jest i czy jak to odkręce to coś się nie przestawi, nie wyleci mi coś z niej albo czy się nie rozszczelni? Bo reszta jak wszelakie węże, czy wtryski od gazu to spoko ogarne, tylko chodzi mi o tą czarną puszkę.
Załączniki
<
DSC_0363.jpg
<
DSC_0362.jpg
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

 

Re: Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez knxtxx » 3 lip 2016, o 19:06

hahah nieee co ty stary, to odma, odkrecasz przykrecasz i git filozofi wielkiej nie ma
knxtxx
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 lip 2016, o 18:32
Rocznik: 92
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez 99szymon99 » 3 lip 2016, o 21:26

Dzięki stary. Wiesz bo w silniku 1.8 to tylko była nasuwana a tu jakaś puszka jest. No dobra to jutro będę walczył. Mam nadzieję że nie polegne :-)
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez 99szymon99 » 4 lip 2016, o 20:29

Uszczelka już wymieniona, trochę było roboty z tymi wężami ale idzie zrobić. W zasadzie to nie odkręcałem tej kwadratowej puszki (odmy) tylko węże od niej odłączyłem i pokrywa zaworów zeszła bez problemu ;)
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez pablomed » 24 lip 2016, o 19:50

Z opóźnieniem pisze ale jeśli to fotki Twojego auta to popraw sobie w profilu kod silnika, to jest AGG lub ADY nie 2E.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Re: Wymiana uszczelnik pod deklem zaworów 2.0 8v 115km

Postprzez 99szymon99 » 26 lip 2016, o 13:02

Na osłonie rozrządu na takiej naklejce pisze 2E to nie wiem?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - Transport z NIEMIEC BELGII I HOLANDII



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości