Wymiana Filtru Paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wymiana Filtru Paliwa

Postprzez Sloniuu » 2 mar 2012, o 16:04

Witam, czy mógłby ktoś wypisać mi krok po kroku co trzeba zrobić aby go wymienić?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Wymiana Filtru Paliwa

 

Postprzez rafal9119 » 2 mar 2012, o 16:38

Witam filtr paliwa masz z prawej strony(od pasażera) pod zbiornikiem, jest wielkości szklanki i bardzo łatwo się go wymienia bo odkręcajac dwa wężyki na opaski i po sprawie
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Sloniuu » 2 mar 2012, o 19:20

nie musze nic odpowietrzać ani nic takiego?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez buziol12 » 2 mar 2012, o 20:03

Nie.. po prostu wymieniasz i po sprawie.. tylko uważaj bo trochę paliwa wyleci z filtra.. po wymianie tak długo kręcisz rozrusznikiem aż odpali wtedy układ masz odpowietrzony :-)
Avatar użytkownika
buziol12
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 14:48
Lokalizacja: Słupsk
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 2 mar 2012, o 21:01

tylko uważaj żeby ta osłona w której sie znajduje nie rozsypała ci sie w rękach .. bo po tylu latach może być mały problem z odkręceniem śruby .. wd40 i pójdzie.. :D
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez k-m-r1 » 3 mar 2012, o 11:22

lepiej zamiast krecic długo
przekrecasz kilka razy kluczyk tak jak pompa załączy sie pozycja 1
kontrolki gasną i ponowkie
pompka załącza sie i nabije w ukłąd z 2-3 razy i za 4 razem odpal poninien zaskoczyc
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Sloniuu » 3 mar 2012, o 15:45

Dobra Dzieki wszystkim za podpowiedzi :)
Myśle ze sobie poradze :)
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez krygon » 3 mar 2012, o 18:38

U mnie sruby byly w zajebistym stanie i obudowa tez;) filt chyba od nowosci nie wymieniany hheheh :) zart
krygon
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 09:51
Lokalizacja: Lubin

Postprzez rafal9119 » 3 mar 2012, o 22:01

to jest tak prosta czynnośćjak zmiana koła
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez da-w-id » 4 mar 2012, o 20:04

tylko załóz filter odpowiednią stroną, a filtr przed nalozeniem mozesz wypelnic troche paliwem np. ze strzykawki.
Dmuchnij tez w stary filter, poleci czarna ciecz- tak było w moim przypadku ;D
da-w-id
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 22:39
Lokalizacja: z garażu

Postprzez przemke » 7 mar 2012, o 14:16

A ja dorzucę się z kolejnym pytaniem laika: ile przeciętnie tys. km można na tym filtrze robić ? czym grozi przekładanie tego ?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez rafal9119 » 7 mar 2012, o 14:21

raczej niczym nie grozi ja ostatnio wymieniałem i jezdziłem 2 lata w polsce ale filtr byl niemiecki bo znaki byly wv i audi.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości