Wyciek

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Pro100 » 3 kwi 2011, o 12:54

Sprawdź palcem 2 węże idące ze środka samochodu po prostu przejedz po nich palcem od spodu, węże wchodzą do środka auta mniej więcej jak nie idealnie na środku auta będziesz wiedział o co chodzi, później popatrz na ten króciec plastikowy co mówił Kolega faktycznie mógł się oring wyrobić nowy króciec kilka zł 15min roboty i masz zmienione tylko trochę płynu ucieknie więc kup na dolewkę. Jeśli to nie te dwie rzeczy a moim zdaniem sprawdzić to to jest naprawdę 5 min to wtedy może faktycznie coś przy skrzyni.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez jarekddz » 3 kwi 2011, o 12:57

Obrazek

Jeśli możesz, to pokaż które to węże, przewody muszę oblukać i gdzie jest króciec

PS: zdjęcie jest stare, więc te wycieki na silniku zostały zlikwidowane
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 3 kwi 2011, o 13:02

Obrazek

Niebieski, zielony to są węże które idą do nagrzewnicy. Sprawdź je szczególnie w miejscu gdzie jeden z węży wchodzi na taką metalową rurkę, co do króćca nie jestem pewien ale powinien być na ściance zaznaczyłem ją kolorem brązowym.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 3 kwi 2011, o 13:08

To jeszcze bez podchodzenia teraz do auta, mogę stwierdzić, że króciec jest cały uwalony, bo to już wcześniej widziałem... Oczywiście jeśli chodzi o coś takiego : http://www.google.com/images?um=1&hl=pl ... =&aql=&oq= Praktycznie po prawej stronie to jest, z boku silnika tak ? Bo tam tez uwalone jest wszystko...
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 3 kwi 2011, o 13:13

Dokładnie tak, no to najprawdopodobniej masz przyczynę ubytku płynu, jedź do motoryzacyjnego weź dyszkę i będziesz miał sprawę z głowy. U mnie króciec z boku wygląda dokładnie tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37f ... 6dd2f.html nie wiem czy u Ciebie jest ten sam ale podejrzewam że tak.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 3 kwi 2011, o 13:24

OK, dzięki PRO ;] Jutro lecę do motoryzacyjnego po króciec i wymieniam dziada. Zobaczymy jakie będą efekty :ok:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 3 kwi 2011, o 14:13

Podziękujesz jak właśnie będą efekty ;-)
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez b-bobo » 3 kwi 2011, o 20:41

Witam no wreszcie dopatrzyłeś ten kruciec. Właśnie o tym Ci pisałem odrazu,to uparli się na olej bo płyn paruje - tylko plama jest rozlana już na skrzyni aż ,a skrzynia nie nagrzewa się przecież jak blok silnika. Jakie to trudne do zrozumienia :szok:
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez jarekddz » 5 kwi 2011, o 16:27

No to problem jednak. Kupiłem króciec za niesamowita kwotę 7 zł :mrgreen: , no, ale nie mogę odkręcić śrub od tego starego ;/ Zapiekły się dziady i to porządnie. Co w takim wypadku robić ? Pryskałem płynem przeciw rdzy i nic nie daje, jak nie idzie tak nie idzie. Poza tym ta śruba staje się co raz hmmm bardziej rozbita jak tak próbuję ją kręcić, stukać itp..
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pro100 » 5 kwi 2011, o 19:03

Hmm kiedyś mi mówili że ta metoda to ruski klucz :P Weź przecinak młotek i stukaj tak w nakrętkę aby się odkręciła tylko nie w szpilkę ani w środek nakrętki bo pogniesz... Ale coś dziwne że nie możesz jej odkręcić :-|
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 5 kwi 2011, o 19:23

Płaską i nasadową próbowałem, nawet nogą :hyhy: :wstyd: i nic kuja. A ruskiego to nie wiem czy mam. Pamiętam, że w rowerach jak byłem mały, to miałem cały zestaw :wstyd:
Ten króciec z przodu też mam do wymiany, bo w okolicach zauważyłem mokro

[ Dodano: 2011-04-07, 23:56 ]
króćce po wielkich mękach wymienione razem z rurką metalową taką z przodu silnika, bo już pognita była :hyhy:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron