wyciek oleju z dwóch górnych śrub na silniku - w czym proble

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wyciek oleju z dwóch górnych śrub na silniku - w czym proble

Postprzez wuemstudio » 5 gru 2012, o 17:30

Witam wszystkich,

to jest mój pierwszy post świeżo po rejestracji.

Trafiłem na wasze forum ponieważ noszę się z zakupem golfa 3 1.6 silnik tylko benzynowy bez LPG ale nie wiem co może być w nim grane. Chce go kupic od kolegi ale on jest informatykiem a nie mechanikiem. Samochodem jeździ codziennie do swojej pracy pokonując do niej jakies 900 m no i czasem kilka kilometrów po mieście do Klienta.

Dziś zrobiłem zdjęcia silnika, przepraszam za jakość ale mam tylko słabą nokię.

Na zdjęciu są widoczne pewne drobne wycieki z 3 śrubek, oznaczonych na zdjęciu.

Bardzo proszę o pomoc czy samochód jest warty zachodu, silnik pracuje ładnie, nic nie jęczy i nie zgrzyta, zawiódł do 1 raz tamtej zimy gdyż podobno zbyt dużo wody w paliwie na jednej ze stacji ale po dolaniu za 100 zł z shella 98 auto udało sie przepalic.


Co prawda auto nie kosztuje majątek bo kolega chce za niego 2000 zł , auto ma 55 KW i silnik 1.6 z 1991 lub 1992 roku dokladnie nie pamietam ale chciałbym w nim to cos ewentualnie oprawić jeśli naprawa nie była by kosztowna .

Dodatkowo dodam ze to jest taki wyciek typu 1 wiecznie sącząca sie kropla czyli w ciagu dnia myśle ze maks to takie dwie z jednej sruby wychodzą.

Z góry dziekuje a ponieżej zamieszczam zdjecia .




Obrazek Obrazek Obrazek
wuemstudio
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 17:07
Lokalizacja: Mielec

wyciek oleju z dwóch górnych śrub na silniku - w czym proble

 

Postprzez antonio » 5 gru 2012, o 19:12

problem masz ten sam co u siostry mojej był w tym samym typie 1.6,75 KM ja temat rozwiązałem jej szybko wykręciłem te śruby wyjołem te gumy one są stożkowe wyczysciłem wszystko dokładnie gumy przetarłem dokładnie tak jak i miejsca w które wchodzą wraz z śrubami następnie silikon poszedł w ruch dokładnie i starannie za sylikonowałem miejsca w pokrywie oczywisćie boki w których dolega guma tak jak i srodek gumy wraz z śróbą tak zeby po skręceniu nie było kichy oczywiście dokręcając z umiarem a nie na siłę,i po sprawie zero potu od czasu do czasu zaglądam pod maskie do niej i zero potów ;-),a co do silikonu to polecam WURT (super silikon RTV) :ok:
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Auto jest sprawne?

Postprzez wuemstudio » 5 gru 2012, o 19:46

Dzieki kolego za podpowiedz, czyli mam rozumieć że to problem tylko z uszczelkami ze sparciały lub cos tego typu ??


Mogłby ktoś jeszcze ocenic ??
wuemstudio
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 17:07
Lokalizacja: Mielec

Postprzez AdiK__ » 5 gru 2012, o 19:59

Tak jak kolega wyżej napisał wystarczy zmiana uszczelek śrub pokrywy zaworów ogólnie dostępne w sklepach motoryzacyjnych.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez antonio » 5 gru 2012, o 20:02

może być starość robi swoje lub kup nowe i będziesz miał problem z głowy,nie orientuje się ile to kosztuje ale chyba nie duże pieniądze,widzę na 1 zdjęciu,że temat wycieku masz ten sam niżej zaznaczone :-o u mojej siorki jest ten sam problem nie sprawdziłem tego jej jeszcze i nie orientuje z kąd tam olej cieknie,może ktos miał już podobny problem?
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez wuemstudio » 5 gru 2012, o 20:54

Ja również prosze o jakieś podpowiedzi ...

[ Dodano: 2012-12-06, 10:07 ]
Panowie dwie śruby od pokrywy zaworu rozpracowane - została tylko ta dolna śruba ze zdjecia nr 1 .

Bardzo prosimy o podpowiedz . :idea:
wuemstudio
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 17:07
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Knight Rider » 6 gru 2012, o 23:24

Jak się leje z pokrywy od zaworów to ten olej musi gdzieś spływać najczęściej na dol leci. Lub simering walka rozrządu poleciał, umyć silnik i wtedy lukać z czego leci.
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez wuemstudio » 10 gru 2012, o 19:52

Dzięki panowie - ja osobiscie zrezygnowalem z zakupu golfa 3, ze te pieniądze polecem fiata bravo, fajny samochodzik :)
wuemstudio
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5 gru 2012, o 17:07
Lokalizacja: Mielec

Postprzez michaal » 10 gru 2012, o 20:01

fiata bravo,

Na tym forum bym się nie chwalił tym. Po drugie nie kupuj fiata z silnikiem 1.4 12V bo co chwile będziesz naprawiał auto.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez Knight Rider » 11 gru 2012, o 00:29

Hmmm Fiat fajny ciekawe gdzie :-o
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez Paweu » 11 gru 2012, o 00:36

wuemstudio napisał(a): ze te pieniądze polecem fiata bravo, fajny samochodzik


:lol: Padłem...

Knight Rider napisał(a):Hmmm Fiat fajny ciekawe gdzie


No jak to gdzie... Z zewnątrz... i tylko z zewnątrz.. bo nie ma ani progów..ani podłogi.. :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Knight Rider » 11 gru 2012, o 00:59

W progi tregle na podłogę siatkę i zbrojenie i podłogę można wylać i latamy nowiutkim fiatem :-D :-D
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Następna strona

- - - https://www.naprawapiecykowgazowych.pl/naprawa-piecykow-knurow.php



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości