Wyciek oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez KristoF » 17 lip 2012, o 19:24

łatwiej zrobić tak:
odkręcić osłonę koła zamachowego, cienka blaszka o ile pamiętam trzyma się na 2 śrubkach wkręconych od strony miski do skrzyni, pod spodem jest koło zamachowe, jak jest suche, niezaolejone to znaczy że simering jest ok, jak jest mokre, to wiadomo co...
Wymiana: odkręcenie półosi, podwieszenie/podparcie silnika, odkręcenie i wyjęcie skrzyni, odkręcenie docisku sprzęgła, zdjęcie sprzęgła, odkręcenie koła zamachowego, po nim jest simering, włożyć coś, wytargać i wbić nowy, poskładać, gotowe. Wszystko nalezy wykonać zgodnie ze sztuką :-P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

 

Postprzez buziol12 » 17 wrz 2012, o 20:32

Zrobiłem tak jak napiął KristoF i na szczęście okazało sie ze kolo zamachowe jest suche i czyste :-D
Dzisiaj wymienilem uszczelke miski i sama miskę, teraz bede obserwował czy dalej będą wycieki ;-)
Dzięki KristoF za pomoc, punkty poleciały :)
Avatar użytkownika
buziol12
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 14:48
Lokalizacja: Słupsk
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Mefisto » 20 wrz 2012, o 16:19

miałem w swoim to samo i u mnie akurat był to simering
Mefisto
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 12 gru 2010, o 20:27
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości