Wybór silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wybór silnika

Postprzez sopel667 » 4 maja 2014, o 19:36

Witam ostatnio zakupiłem Golfa III auto miało służyć jako "dupowóz w LPG'' lecz gdy spojrzałem pod niego zostałem mile zaskoczony , jak to przeważnie w Golfach 3 strach spojrzeć tak tam Zero dziur zdrowiutki jak rybka :) karoseria była już malowana lecz ma małe niegroźne rdzewki lecz napewno pójdzie cały do malowania bo lakier troche zmatowiał , i postanowiłem go dalej robić , najpierw malowanie , dalej wymiana silnika lecz tu pojawia sie problem ile ludzi tyle opini póki co to ma oku mam 3 silnki VW : 1.8 Turbo - słyszałem że to dobra baza do dalszego tuningu ,z drugiej strony wiele opini że te silniki są wadliwe , 2.0 (ABF) podobno te silniki nie są wytrzymałe , no i vr6 z mocą 174km słyszałem ze są lepsze te 192km lecz cieżko dostępne a te 174km maja ogromne spalanie
Co mi poradzicie który będzie wybór najlepszy , chciałbym go zrobić na min.150km z mozliwością dalszej modyfikacji ,
sopel667
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 15:47
Lokalizacja: Szczecinek

Wybór silnika

 

Postprzez trollu » 4 maja 2014, o 20:05

VR najlepiej z mk4 tylko nie wiem jak wygląda spięcie go z FWD, w mk4 ztego cie wiem zawsze był z 4motion ale nie powinno być problemu. Jak chcesz modzić to 1.8t.
ja do dupowozu bym wziął vr, super sound, na gazie dobrze pracuje, dużo momentu i mocy do normalnej jazdy a jak go pogonisz to potrafi pocisnąć. 1.8t ma jeden plus i zarazem problem - turbo i całą kupe pierdół z nim związanych. teraz po latach najgorsze są właśnie pierdoły - jakiś czujnik niedomaga i ecu sie krzaczy, a to wężyk gdzieś nieszczelny i silnik w trybie awaryjnym itd. ale ogólnie silniki udane, trwałe i całkiem przyjemne do jazdy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 4 maja 2014, o 20:18

Ostatnio robi sie szał na swapowanie 1.8t, tak jak to trollu napisal. Przydarzaja sie jakies pierdolki, zwlaszcza po swapie z poczatku mozesz miec problemy zanim wszystko dograsz. Plusem ktory deklasuje rywali jest latwosc tuningu ;-) No ale jak do jazdy codziennej to wiadomo, ze wolnossak na dobrej sekwencji bedzie rozsadniejszym wyjsciem.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez sopel667 » 4 maja 2014, o 20:29

hmm no tak to raczej postawię na VR6 174 KM tylko że pewnie sekwencja będzie stanowczo droga ..

A co myślicie o ALU chciałem zdecydowac się na ATS 13 tylko teraz nie wiem jak to bedzie stało bo mam gwint czy za nisko nie bedzie
sopel667
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 15:47
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez Grzesiek2507 » 4 maja 2014, o 21:08

Minimum 16 cali ;-)

Cos za cos, chcesz bezawaryjnosci to kladziesz dobra instalke.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Radi » 4 maja 2014, o 21:27

sopel667, VR6 i koła 13 do tego w budzie mk3 wybacz ale myśl realnie czym ty chcesz hamować? pod VRowe heble nie włożysz nic mniejszego niż 15cali
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Banita95 » 4 maja 2014, o 22:56

sopel667, Jeszcze nie widziałem vr na 13" felgach będziesz ewenementem 15-16" będzie dobre ale nie 13"
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 4 maja 2014, o 23:13

ja tylko podpiszę się pod tym co napisał Radi, w mk3 do 2,0 8v dawali heble 280/288 gdzie 15' to minimum, mniejsze heble to proszenie się o kłopoty. no ale każdy ma swoje życie, "róbta co chceta"
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 5 maja 2014, o 11:42

Hamulce to podstawa i koniecznie te 239 muszą być zmienione. A co do swapa to polecam VR6 koniecznie 24 V ponieważ mają poprawione wady fabryczne poprzedników . A montaż na częściach starego VR6 ułatwia sprawę .Więc nie ma dużej rzeźby jak w przypadku R32 .Oczywiście i tak wg. mnie te wszystkie silniki VR są gorsze od R5 z audi .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez miras200888 » 5 maja 2014, o 12:09

Ja mam 2.8 vr6 i nie narzekam, fajnie się jeździ no i ten dźwięk :) a co do spalania w mieście zeszłem do 8l :)
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez trollu » 5 maja 2014, o 16:11

Pozor napisał(a):.Oczywiście i tak wg. mnie te wszystkie silniki VR są gorsze od R5 z audi .

a wszystkie silniki spalinowe są gorsze od elektrycznego silnika z suszarki do włosów... jak słyszę że coś tam jest gorsze od czegoś tam to zawsze zadaję jedno pytanie - dlaczego? co bierzesz pod uwagę że mówisz że jest gorszy? pomijam już to, że przykład totalnie z tyłka, w golfach silnik jest w poprzek a w audi R5 są wzdłuż, powodzenia przy swapie bez cięcia budy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Radi » 5 maja 2014, o 16:20

trollu napisał(a):
Pozor napisał(a):.Oczywiście i tak wg. mnie te wszystkie silniki VR są gorsze od R5 z audi .

a wszystkie silniki spalinowe są gorsze od elektrycznego silnika z suszarki do włosów... jak słyszę że coś tam jest gorsze od czegoś tam to zawsze zadaję jedno pytanie - dlaczego? co bierzesz pod uwagę że mówisz że jest gorszy? pomijam już to, że przykład totalnie z tyłka, w golfach silnik jest w poprzek a w audi R5 są wzdłuż, powodzenia przy swapie bez cięcia budy

co racja to racja :ok:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości