![Obrazek](https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10849988_1029769640374384_5417235483546982257_n.jpg?oh=be0a64109df63fdf59ae419854147049&oe=55EB276A)
Moderator: Moderator
MiroGti napisał(a):Szymeek, Zawsze możesz odpiąć wtyczkę od czujnika i pomierzyć oporność między pinami lub jak masz dobre dojście do niego to wymontuj go i potrzyj , np śrubokrętem po nim ,oczywiście wtyczka w tedy podpięta ,nastepnie powinna się odezwać pompa paliwa i słychać będzie na wtryskach że paliwo doszło,bo czujnik przecież szczytuje obrót koła na którym jest taki punkt co wyłapuje czujnik i zobaczysz ,jak będzie cisza to czujnik do wymiany
Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?
MiroGti napisał(a):Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?
Z koro pompa podaje to czujnik jest dobry ,więc zostaje albo padnięta cewka lub imo blokuje jeśli je posiadasza próbowałeś kompa na chwile odpiąć ? jakieś reakcje po tym zabiegu ?
Lub ten temat ci coś podpowiehttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#5577499
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości