ustawienie rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

ustawienie rozrządu

Postprzez gczester » 22 lis 2007, o 20:02

gdzie znajdują się znaki do ustawienia koła zębatego wałka rozrządu bo w książce którą zciągnołem nie zabardzo to widać zresztą książka jest od mk3 a mi chodzi o mk2 1.8 na gażniku 87 r.
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

ustawienie rozrządu

 

Postprzez bąku » 22 lis 2007, o 21:55

oj kurcze niepamiętam dokładnie ale chyba na kole wałka od strony pokrywy zaworów czyli od wewnetrzenj strony koła bedzie cecha i ma się zgrać ze znakiem na pokrywie zaworów cos jakos tak poszukaj w tych miejscach
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez gczester » 23 lis 2007, o 18:51

no wlaśnie szukałem w tych miejscach, ustawiłem wał w GMP na 1 cylindrze i na kole wałka rozrządu znalazłem oznacznik ale ni diabła nie moge znależć w tym miwjscu znaczka na korpusie silnika Możliwe że mi mógł przeskoczyć ponieważ jakiś czas temu auto strzeliło mi w gażnik i złapało lewe obroty podczas gaszenia od tego czasu jakby było słabsze i zamulone a pasek jest dosyć lużny choć nie widać na nim żadnych uszkodzeń ale nie mogło przeskoczyć za bardzo bo samochud ciągle chodzi.
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

Postprzez bąku » 23 lis 2007, o 21:26

wydaje mi się że od tak to by sobie nie przeskoczył
pierwszego dnia było powietrze
drugiego dnia powstał volkswagen
bąku
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 10:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez hossbos » 28 lis 2007, o 23:09

Z tego co pamietam to na korpusie silnika niema cechy poprostu musi sie kolo zgrac z prawa krawedzia glowicy a co do kola na glowicy morzesz sciagnac pokrywe i sprawdzic czy krzywki zaworowe lerza rownomiernie po bokach bo tyle co pamietam na kole walka rozrzadu sa cechy z przodu i stylu.

[ Dodano: 2007-11-28, 22:11 ]
Zapomnialem dodacze silnik musi byc ustawiony na pierwszym cilindrze wtedy sprawc polorzenie krzywek POWODZENIA :-)
hossbos
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: z internetu

Postprzez gczester » 29 lis 2007, o 15:30

Patrzylem na krzywki i tak na oko to się wszystko zgadza 1 cylinder w gmp krzywki do gury oba zawory zamknięte ale rozrząd to akurat nie jest coś co morzna ustawić na oko nie po to ktoś wymyślił kilku stopniowe wyprzedzenia otwarcia zaworów żeby teraz to ustawiać na czuja.myśle że tam muszą być jakieś znaki tylko ukryte przed przeciętnym zjadaczem chleba
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

Postprzez marko1967 » 29 lis 2007, o 18:20

gczester proponuje pobrać książkie sam napraw do gofa mk2 z tej stronki http://rapidshare.com/files/23168269/VW ... rawiam.rar poczytać i problem powinien się rozwiązać miłej lektury i życze szybkiej naprawy :lol:
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości