Układ dolotowy powietrza

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Układ dolotowy powietrza

Postprzez dln1991 » 23 paź 2012, o 21:55

Golf 3, 1.4 AEX, 96" komora silnika <<--- jak tutaj

Witam, ostatnio w pracy rozmawiałem z kolegą, i nakręcił mi temat modyfikacji układu dolotowego, aby więcej powietrza zimnego dostawało się do komory, posiedziałem trochę, poczytałem, znalazłem kilka tematów, ale nigdzie żadnej porady, więc chciałbym zapytać WAS:

-jak zmodyfikować ten układ, aby zbierał zimne powietrze
-czy zwiększenie średnicy tych "przewodów" nie wpłynie niekorzystnie na pracę silnika
-czy wydłużenie "przewodu" w celu zebrania zimnego powietrza nie wpłynie niekorzystnie na pracę silnika
-z jakich elementów jeżeli już coś, wykonać ten nowy dolot

chętnych do pomocy zapraszam, krytyka tego pomysłu również mile widziana, gdyż jestem laikiem w sprawach mechanicznych, ale uwielbiam swojego golfa, pozdrawiam
Moje MK3 ( . )( . ) kliknij na jeden z cycuszków aby obejrzeć.
Avatar użytkownika
dln1991
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 21:31
Lokalizacja: Płock

Układ dolotowy powietrza

 

Postprzez trollu » 23 paź 2012, o 23:07

kupujesz gdzieś w obi czy innym sklepie kawał rury,przeciągasz od kratki w zderzaku do dolotu i tyle. jeżeli doprowadzisz w ten sposób powietrze z zewnątrz to w pracy silnika nic nie zmienisz raczej, kombinowanie zaczyna się gdy zaczynasz dłubać z filtrem powietrza, kolektorem dolotowym. tutaj można przyjąć, że to co przed filtrem nie ma zbyt dużego znaczenia a zimnego powietrza nigdy za dużo ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 24 paź 2012, o 07:56

to ma być modyfikacja która zmieni wygląd komory czy poprawi osiągi ? bo tego drugiego nie zrobisz a pierwsze pewnie nie wyjdzie dobrze