Tuning 1.4

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Tuning 1.4

Postprzez sniper299 » 26 gru 2011, o 22:34

Witam.
Mam pytanie ile kucy będę miał po tych modach??

Silnik AEX : St. spr.(CR). 9.2:1 , zaplon sterowany ECU , MPI

- Glowica z 1.6 AEE
- Splanowanie glowicy opcjonalnie
- Kolekor dolotowy 1.6 AEE
- przyspieszenie zaplonu o 3-6 st.
- kolo z reg.faza na rozzadzie dla stopnia 11:1 i wyzej.
- Rozwiercenie przepustnicy i wieksza klapka lub przepustnica z 1.8 20V z malymi przerubkami
- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa na 3.5 bar lub 4bar z VR6-ek
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna+ wywalenie zwezki!
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- zamach AAU

Tylko nie pisać ze to nie ma sensu i ze leprzy bedzie swap bo i tak nie zmienie swojej decyzji i chce zostawić ten silnik.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
sniper299
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 23:25
Lokalizacja: warszawa

Tuning 1.4

 

Re: Tuning 1.4

Postprzez prekursor » 26 gru 2011, o 23:19

sniper299 napisał(a):Witam.
Mam pytanie ile kucy będę miał po tych modach??

Silnik AEX : St. spr.(CR). 9.2:1 , zaplon sterowany ECU , MPI

- Glowica z 1.6 AEE
- Splanowanie glowicy opcjonalnie
- Kolekor dolotowy 1.6 AEE
- przyspieszenie zaplonu o 3-6 st.
- kolo z reg.faza na rozzadzie dla stopnia 11:1 i wyzej.
- Rozwiercenie przepustnicy i wieksza klapka lub przepustnica z 1.8 20V z malymi przerubkami
- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa na 3.5 bar lub 4bar z VR6-ek
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna+ wywalenie zwezki!
- wydech/kolektor wydechowy w AEE z Ocatavii lub innych 1.6 mpi
- zamach AAU

Tylko nie pisać ze to nie ma sensu i ze leprzy bedzie swap bo i tak nie zmienie swojej decyzji i chce zostawić ten silnik.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

To nie ma sensu i leprzy bedzie swap ale i tak nie zmienisz swojej decyzji bo chcesz zostawić ten silnik.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez prezesik » 26 gru 2011, o 23:56

Za te pieniadze wlozone w te tiuningi kupilbys slupek 1.6 AEE z wiazka elekttryczna i komputerem, skrzynia bedzie pasowac, no i na niej bedziesz mial zrywniejsze auto, bo skrzynia od 1.4 ma krotsze przelozenia niz 1.6.
Ale to Twoja decyzja.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez sniper299 » 27 gru 2011, o 00:22

dzieki ale chce zostawic ten silnik i chce tylko wiedziec o ile koni mi to podniesie
sniper299
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 23:25
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Lobus » 27 gru 2011, o 00:32

Hamownia prawdę Ci powie.
Ale i tak to nie ma sensu..
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez prezesik » 27 gru 2011, o 00:38

Hamownia prawde powie, ale dopiero po calym tuningu, czyli jak nie zaryzykujesz nie bedziesz wiedzial.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PiJey88 » 27 gru 2011, o 09:31

myślisz ze ktoś ma symulator w głowie i ci powie ze przy tych modach będziesz miał dokładnie XX koni? Zrób mody, pojedź na hamownie i pochwal się ile osiągnąłeś, obstawiam ze nie przekroczy 70 KM a wydasz ponad 1k zł, gdybyś się zdecydował na przekładkę to mam kompletny 1.6 AFT 101 KM na przekładkę do sprzedania :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 27 gru 2011, o 12:46

powiem wam tak kazdy ma swój rozum chłopak kase ma i nie wie co ma z nia zrobic. w tamtym roku hamowałem swojego AEE i wyszło ponad 85 km bez zadnych modów seryjny silnik. jak znajde wykres to wrzuce.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Lobus » 27 gru 2011, o 21:18

Hamownia hamowni nie równa..
Żeby to miało sens pomiar musi być przed i po modyfikacji.
Jeśli seryjnie silnik ma 60km np a hamownia pokaże 85 to coś nie teges...
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Błażej » 27 gru 2011, o 22:06

ja też hamowałem swoj 1.6 aee latem na autobanie smigałem nim 195km/h wiec mnie to zadziwiło 75 km i tyle leci po hamowni wyszło ze ma 87km i jest to seria zadna dubanina
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

Postprzez rafal9119 » 28 gru 2011, o 08:50

Lobus napisał(a):Jeśli seryjnie silnik ma 60km np a hamownia pokaże 85 to coś nie teges...
1.6 55 kw czyli 75 km a nie 60 he he . a nie teges to jest cos u ciebie z głowa
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Błażej » 28 gru 2011, o 09:54

na forum vwgolf.pl jest gdzies temat o 1.6 aee i tam tez pisza ze maja wiecej niz 75km a nawet zdazaly sie modele co maja 90 km
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron