Szybko ubywające paliwo z baku.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Szybko ubywające paliwo z baku.

Postprzez qubson » 11 paź 2014, o 23:27

Witam, otóż mam problem, do tej pory było dobrze, ale dzisiaj jak musiałem pojechać do miasta, t zauwazyłem że w ciagu zrobienia około 30-40 kilometrów ubyło mi z ostatniej czerwonej kreski do zera (licznik z baiłymi tarczami) ? Silnik to 1.6 75 koni. Czy ktoś miał taki problem? Od czego zacząć żeby to naprawić, węże są całe nic nie cieknie :/
qubson
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 sie 2014, o 00:31
Lokalizacja: Słubice

Szybko ubywające paliwo z baku.

 

Postprzez MiroGti » 12 paź 2014, o 08:37

qubson napisał(a): w ciagu zrobienia około 30-40 kilometrów ubyło mi z ostatniej czerwonej kreski do zera

Jakby to było na trasie zrobiłbyś może ciut więcej ale czego ty oczekujesz jeżdżąc na rezerwie ? że na polu czerwonym zrobisz 100 km ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 12 paź 2014, o 08:55

MiroGti napisał(a):qubson napisał/a:
w ciagu zrobienia około 30-40 kilometrów ubyło mi z ostatniej czerwonej kreski do zera

Jakby to było na trasie zrobiłbyś może ciut więcej ale czego ty oczekujesz jeżdżąc na rezerwie ? że na polu czerwonym zrobisz 100 km ?


Kolega chyba liczy na to że zatrze w końcu pompę paliwa.

A co do wskazań poziomu paliwa , to należy do nich podchodzić z dystansem.

Może pływak się przywiesił. Potem pod wpływem jakiegoś wstrząsu znowu zaczął działać i stąd szybko opadająca wskazówka.

Cała rezerwa w mk3 ma ok 7 litrów.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez MiroGti » 12 paź 2014, o 09:09

Paweu napisał(a):Kolega chyba liczy na to że zatrze w końcu pompę paliwa.

A potem pytanie ,nagle nie pali ? :-o (dodam że jeździłem 3miechy na rezerwie ) :lol:
Paweu napisał(a):Cała rezerwa w mk3 ma ok 7 litrów.

gdzieś ok ,tyle raz sprawdzałem jak bak czyściłem ale to różne wskaźniki różnie na blacie pokazują ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trojeczkaGT » 12 paź 2014, o 09:11

ja bym polecal lpg :D

co do spalania to rezerwa sluzy do informacji ze juz czas znalesc najblizsza stacje a nie by na niej jezdzic i opierac sie ze ma dokladnie tyle litrow co w ksiazce, odzaluj te 200 zl i go zatankuj a potem tylko dolewaj i patrz czy faktycznie wiecej pali, bo jak Ci wysiadzie pompa to dopiero bedziesz mial problem, powinno byc chociaz pol baku bys nie jezdzil na samym syfie z rezerwy.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez qubson » 12 paź 2014, o 14:48

Dzisiaj pojechałem zatankować, (10 litrów), wskazówka była na pierwszej czarnej kresce czyli troche daleko od rezerwy, po 30 minutowej jeździe znów jest rezerwa, i od czsu do czsu pojawia się niebieski dym, czy może to być sonda ? :/
qubson
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27 sie 2014, o 00:31
Lokalizacja: Słubice

Postprzez łukasz1983 » 12 paź 2014, o 16:58

qubson napisał(a):Dzisiaj pojechałem zatankować, (10 litrów), wskazówka była na pierwszej czarnej kresce czyli troche daleko od rezerwy, po 30 minutowej jeździe znów jest rezerwa
Chłopie pomyśl logicznie.
Bak w golfie ma teoretycznie 55 litrów,ale wchodzi około 50 litrów,czyli do pierwszej czarnej kreski jest około 13 litrów.Ty zatankowałeś 10 + to co miałeś w baku,czyli pokazało ci te około 13 litrów.
Przejechałeś się 30 minut,czyli zrobiłeś góra 40 km.Twój silnik jak jest "zdrowi" pali około 8/100,czyli łyknął ci około 3,5 litra.Z tego co miałeś w baku zostało ci około 9,10 litrów to wskaźnik podszedł ci pod rezerwę.
Nie ma w tym nic dziwnego.
Pamiętaj nie jeździ się na rezerwie.Pojeździsz tak jeszcze trochę i będzie tak jak pisali wyżej,za raz założysz temat "nie odpala"
Odżałuj trochę kaski i zatankuj do pełna,a później jak opadnie ci poziom do połowy to znowu zatankujesz do pełna.

qubson napisał(a): i od czsu do czsu pojawia się niebieski dym
Niebieski dym świadczy o tym,że spala ci olej.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - www.mkn-moto.pl/transit-custom-2013-r-c-2309_1349_5484_4514.html



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości