Szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Szarpanie

Postprzez wojtas11 » 30 paź 2012, o 17:08

Witam, jakis miesiac temu wymienilem sprzeglo w swojej bryce, od tego czasu mam problem z szarpaniem gdy puszcze noge z gazu i spowrotem wcisne. czy moze to miec jakis zwiazek ze sprzeglem? Dodam ze swiece zmienione a kable w porzadku

[ Dodano: 2012-10-30, 22:41 ]
Moze ktos pomoze?
wojtas11
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 23:56
Lokalizacja: Krosno

Szarpanie

 

Postprzez lookasgolf33 » 31 paź 2012, o 12:05

ja mialem ten sam problem,tez szarpalo i okazalo sie ze silnik trzyma sie z przodu tylko na jednej srubie,dokladniej tutaj przy przedniej duzej poduszce silnika,tam masz 2 sruby,moj "genialny" mechanik przykrecil tylko ta gorna bo dolna pewnie mu gdzies zginela i dlatego tak szarpalo,nie mowie ze napewno masz ten sam przypadek ale popatrz tam sobie czy silnik napewno Ci sie trzyma na wszystkich mocowaniach,bo jesli podnosili Ci silnik do wymiany sprzegla tak jak u mnie to to moze byc wlasnie ten sam powod
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez wojtas11 » 31 paź 2012, o 20:13

a u mnie zauwazylem dzisiaj ze slychac lozysko dociskowe, dokladnie tak samo jak przed wymiana sprzegla.. obawiam sie ze bedzie reklamacja.. jakie sprzeglo zalozyles?
wojtas11
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 23:56
Lokalizacja: Krosno

Postprzez antonio » 31 paź 2012, o 20:59

sprawdz czy oby wszystko dobrze ci złożył i czy to co kupiłeś bo moze nowe lezy na boku u mechanika juz bywały takie przypadki,lub gość coś powalił.
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez wojtas11 » 1 lis 2012, o 11:11

Mechanika mam pewnego. Wiem ze gosc zalozyl to co kupilem i zrobil to jak nalezy.. Przypuszczam ze trzeba bedzie zareklamowac. Spotkalem sie juz z kilkoma przypadkami ze sprzegla z LUKa poszly do zwrotu
wojtas11
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 23:56
Lokalizacja: Krosno

Postprzez boleK1315 » 1 lis 2012, o 12:32

Sprawdź łapy skrzyni i silnika czy dokręcone.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez wojtas11 » 1 lis 2012, o 14:08

sprawdze napewno, dzieki koledzy za podpowiedzi, przyczepnosci szerokosci
wojtas11
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 6 sie 2012, o 23:56
Lokalizacja: Krosno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości