swap z 2e na abf

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

swap z 2e na abf

Postprzez johnyGTI » 30 wrz 2009, o 22:18

co potrzeba oprocz silnika na swap z 8v 2e na 16v abf. czekam na odpowiedzi od tych ktorzy mieli z tym doczynienia. niektore czesci powinny pasowac bo czesto sa i do 8v i do 16v takie same. tylko jakie bede pasowac a jakie trzeba zdobyc ?
johnyGTI
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 21 maja 2009, o 14:42
Lokalizacja: Włocławek

swap z 2e na abf

 

Postprzez marcinkoz2910 » 1 paź 2009, o 16:14

johnyGTI, na pewno musisz mieć ECU (komputer) od tego silnika i jego cały osprzęt np. immo

więcej masz tutaj --> http://www.golf3.pl/topics28/swap-czyli ... t13913.htm
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez slavwek.ie » 12 paź 2009, o 19:28

johnyGTI, Potrzebny jest cały silnik z osprzętem, kolektor wydechowy, ECU, wiązka.
Podejdzie chłodnica, sanki. Nie wiem czy przednia belka z poduszką.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Procent » 12 paź 2009, o 19:55

no i heble niewiem czy czasem nie były inne. W każdym bądź razie elektroni9ka sterująca na bank musi być inna. Przy okazji proponuję jednomas z VR6
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 12 paź 2009, o 19:58

Procent, napisane jak byk, że trzeba ECU (a to komputer)
Heble w 8V i 16V były takie same (280mm)
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez Imper » 13 paź 2009, o 17:02

heble byly 280 i 288 ale moga byc te albo te bez roznicy kolektory potrzebuje wszytskie itp po prostu caly silnik, jesli zdecydujesz sie na skryznie z ABFa to musisz miec jeszcze pedaly od hydraulicznego sprzegla i sam wysprzeglik na ktorego chyba trzeba otwor wiercic w scianie grodziowej. jesli chodzi o belek przednia zostaje ta sama miejsca na poduszki sa te same i wszytsko jest praktycznie to samo sam silnik pasuje p&p
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości