[mk3] swap z 1.6 na 2.8. Problem z wysprzęglikiem.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

[mk3] swap z 1.6 na 2.8. Problem z wysprzęglikiem.

Postprzez KEFRZYSKI » 7 kwi 2013, o 21:30

Panowie mam problem moj mk3 1.6 AFT nie ma wysprzeglika tylko tradycyjnie linka. Podobno ktorys wysprzeglik od T4 mi podejdzie tylko jaka linka do tego ? Prosze was o pomoc, porady
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

[mk3] swap z 1.6 na 2.8. Problem z wysprzęglikiem.

 

Postprzez PiJey88 » 8 kwi 2013, o 10:28

załóż pompkę z MK3 TDI w ściankę grodziową, a wysprzęglik siedzi w skrzyni, też jest taki sam jak w TDI

KEFRZYSKI napisał(a):Podobno ktorys wysprzeglik od T4 mi podejdzie tylko jaka linka do tego ?

przecież tam nie ma żadnej linki :-|
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 8 kwi 2013, o 12:44

Dokładnie taki wysprzeglik i do niego linka od b3
http://moto.allegro.pl/t4-wysprzeglik-syncro-sprzeglo-krakow-i3149175813.html

Jaka pompka od TDI ? jak to podłącze do pedała ktory mam zwykły na linke :/
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez PiJey88 » 8 kwi 2013, o 14:01

a czemu chcesz kombinować z wysprzęglikiem z T4 za 200zł, jak można za grosze kupić oryginalny hydrauliczny z pompką? łatwiej, szybciej, no i zgodnie z oryginałem :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 8 kwi 2013, o 23:27

Bo musial bym zdejmowac cały kokpit do wymiany pedalow z tego co wiem :/
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez PiJey88 » 9 kwi 2013, o 08:41

KEFRZYSKI napisał(a):Bo musial bym zdejmowac cały kokpit do wymiany pedalow z tego co wiem

no to źle wiesz :mrgreen:
nic nie trzeba zdejmować, wystarczy poczytać...
przykręcasz pompkę do ściany grodziowej, a do pedałów przypinasz małą spinkę w którą wciskasz końcówkę pompki, cały zabieg trwa 10 min, nic nie rozbierasz, możesz sobie pozdejmować osłony kolumny kierownicy żeby lepiej widzieć pedały, ale na pewno nie trzeba nic rozkręcać, wyjmować i wymieniać
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Andrew » 9 kwi 2013, o 09:37

PiJey88, wszystko sie zgadza!!! ale my z dinusiem przedwczoraj niezle sie zdziwilismy wkladajac VR, ja sie biore za montaz pompki a u grodz nie przystosowana :-o ale wzielismy wiertare i po 15 minutach pompka juz siedziala. a co do wysprzeglika z T4 da sie to zrobic bo kolega tak ma ale nazeka ze zle to chodzi... a pedaly w mk3 sa przystosowane i do linki i do chydrauliki :-D
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez KEFRZYSKI » 9 kwi 2013, o 09:37

wee no to baja kolego skoro tak mowisz :) ok jade na szrot zaraz zobacze czy maja taka pompke i wysprzeglik :D
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Andrew » 9 kwi 2013, o 09:40

tylko jak bedziesz bral pompke to wez tez taka blaszke (wspornik) ktury jest przykrecony do pedalow
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez KEFRZYSKI » 9 kwi 2013, o 09:49

Czyli do kompletu tak: blaszka do pedalow, pompka, wysprzeglik. Czy cos jeszcze ? I czy dobrze operuje nazwami by gosc na szrocie wiedzial o co chodzi :) ?
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Andrew » 9 kwi 2013, o 10:10

na szrocie powinien wiedziec o co chodzi. do tego jeszcze przewody i pamietaj o bialej spince ktora wchodzi w pedaly https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... GOgW4XiOW8

[ Dodano: 2013-04-09, 09:24 ]
Obrazek
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez Dinuś » 9 kwi 2013, o 14:56

dokładnie to co andrew pokazał za zdjecie musisz to mieć do swojego :) troche zabawy żeby założyć ale bardziej warte niz z t4 :)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1505
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości