SWAP!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

SWAP!

Postprzez 89matt » 24 gru 2009, o 13:39

Poczytałem troche tematów na 4um dotyczace swapa silnika, ale nie zaspokoiłem swoich braków informacji. Dlatego prosze kogos o porade co trzeba zmienic jezeli chce zrobic swapa z 1.4 na 2.0 8v , nie chodzi mi tu o hamulce itd. Co jest potrzebne zeby samochod odpalil i dało sie nim jezdzic. Oczywiscie wiem ze silnik, skrzynia, komputer. Słyc\szałem cos ze pompe trzeba zmienic bo ta z 1.4 ma za mala wydajnosc. JAk to wyglada z elektryka? Wymaga jakis modyfikacji? itd
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

SWAP!

 

Postprzez Goral1985 » 24 gru 2009, o 14:46

Oj z tego co wiem to duzo do wymiany!!! silnik,skrzynia,zawieszenie,elektryka napewno bo 2.0 jest na wielopunkcie!!!!!! poszukaj na forum bo juz kiedys byl taki temat!!!! ;-)
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez K@mil » 24 gru 2009, o 14:49

89matt napisał(a):Słyc\szałem cos ze pompe trzeba zmienic bo ta z 1.4 ma za mala wydajnosc. JAk to wyglada z elektryka? Wymaga jakis modyfikacji? itd


Wszystko musisz zmieniac i elektryke i caly osprzet silnika nawet z chlodnica bo z tego co wiem w 2.0 jest wieksza :)

Hamulce to tez podstawa w gti sa wieksze tarcze... i rowniez sa tarcze z tylu no i maja 5szpilek :) ... Moim zdaniem taki zabieg nie jest oplacalny
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez marcinkoz2910 » 24 gru 2009, o 15:08

silnik, skrzynia, układ chłodzenia, okablowanie silnika + ECU (reszta elektryki w kabinie jest identyczna), hamulce (kompletne tył + przód), nie wiem jaki dokładnie silnik chcesz ale jak będzie sprzęgło hydrauliczne to pedały też do wymiany tak jak np. w ABF

Praktycznie całe auto do wymiany :-)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez 89matt » 24 gru 2009, o 16:33

pozostaje tylko kupic z zagranicy rozbite GTI i na zywca przełozyc.. ja mojego 1.4 mam z nowym lakierem i bez oznak rdzy i gnicia, tylko własnie silnik mały, nie ma opcji zebym go zamienil na gti.. a panowie 1.8 90PS, tez tyle dłubania jest z swapem?
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez pablomed » 25 gru 2009, o 16:08

zawsze jest sporo dłubania z wyjatkiem sytuacji kiedy zmieniasz silnik na taki sam jak był. Akurat masz 1.4 ktory konstrukcyjnie różni się od wszystkich większych. Najłatwiej byłoby z 1.6 ABU jest podobny, ale i tak osprzet , sterownik silnika musisz przekładać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 25 gru 2009, o 17:13

Z mojego doświadczenia a mam bo swapowałem to nigdy w życiu nie kupuj samego silnika jak już całe auto nawet angol sie nada. ja zrobiłem ten błąd kupując sam motor niby z osprzętem a co potem były za perypetie tego nikomu nie życze. Ciąge coś brakowało a to nie to, a to tamto kosztowało mnie mase pieniędzy a nerwów jeszcze więcej.

A tak masz auto przekładasz co potrzeba a akurat z 1.4 na 2.0 dużo trzeba, reszte opychasz w cześciach i jeszcze na tym w miare wychodzisz.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 26 gru 2009, o 23:04

Radi mk3 napisał(a):Z mojego doświadczenia a mam bo swapowałem to nigdy w życiu nie kupuj samego silnika jak już całe auto nawet angol sie nada. ja zrobiłem ten błąd kupując sam motor niby z osprzętem a co potem były za perypetie tego nikomu nie życze. Ciąge coś brakowało a to nie to, a to tamto kosztowało mnie mase pieniędzy a nerwów jeszcze więcej.

A tak masz auto przekładasz co potrzeba a akurat z 1.4 na 2.0 dużo trzeba, reszte opychasz w cześciach i jeszcze na tym w miare wychodzisz.
hmhm czy duzo ja ostatnio swapowalem z 1.6 75km na 2e chłodnica zostala ta sama tylko weze inne i póki co nic sie nie dzieje,ale tak jak koledzy pisza silnik,wiazka z pod maski do skrzynki bezp,póloski,zwrotnice,hamulce,ja zmienilem nawet pompke paliwa bo tamta nie chciala za bardzo pompowac nie wiem czy juz byla trafiona czy za słaba,obódowa filtra pow,jesli silnik bedzie po 94 to z immo bedzie mala akcja
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez K@mil » 26 gru 2009, o 23:11

piotrus23, skrzynie biegów tez wymieniales ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez piotrus23 » 26 gru 2009, o 23:17

tak bo gosciu kupil calego mk3 uderzonego przodem,primo 1.6(akurat ten) ma rozrusznik z tylu
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez 3d1 » 27 gru 2009, o 02:25

a ja wam powiem ze jak sie lubi grzebac w takim czyms to jest to sama mprzyjemnosc jesli masz dojscie do wszystkich czesci... wlasnie koncze swap bo mialem 1.6 ABU 75KM i ze tak powiem po 355k przebiegu sie skonczyl... na szybko potrzebuje auto wiec padlo na 1.8 ABS 90KM i powiem tyle ze wymienilem wszystko oprocz wiazki silnikowej bo pasowala ta od 1.6 tzn 2 kable trzeba bylo przedluzyc.... :D i gra gitara fura poki co jezdzi bez problemu....
"Fast Drive...Fast Death..."

My mk3:
Avatar użytkownika
3d1
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 23:01
Lokalizacja: PKR

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 10:58

3d1 napisał(a):a ja wam powiem ze jak sie lubi grzebac w takim czyms to jest to sama mprzyjemnosc jesli masz dojscie do wszystkich czesci... wlasnie koncze swap bo mialem 1.6 ABU 75KM i ze tak powiem po 355k przebiegu sie skonczyl... na szybko potrzebuje auto wiec padlo na 1.8 ABS 90KM i powiem tyle ze wymienilem wszystko oprocz wiazki silnikowej bo pasowala ta od 1.6 tzn 2 kable trzeba bylo przedluzyc.... :D i gra gitara fura poki co jezdzi bez problemu....
akurat swap na silnik ABS jest prosty nawet powiedzial bym ze bardzo ale tu mowa o silnikach wiekszych
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości