Moderator: Moderator
89matt napisał(a):Słyc\szałem cos ze pompe trzeba zmienic bo ta z 1.4 ma za mala wydajnosc. JAk to wyglada z elektryka? Wymaga jakis modyfikacji? itd
hmhm czy duzo ja ostatnio swapowalem z 1.6 75km na 2e chłodnica zostala ta sama tylko weze inne i póki co nic sie nie dzieje,ale tak jak koledzy pisza silnik,wiazka z pod maski do skrzynki bezp,póloski,zwrotnice,hamulce,ja zmienilem nawet pompke paliwa bo tamta nie chciala za bardzo pompowac nie wiem czy juz byla trafiona czy za słaba,obódowa filtra pow,jesli silnik bedzie po 94 to z immo bedzie mala akcjaRadi mk3 napisał(a):Z mojego doświadczenia a mam bo swapowałem to nigdy w życiu nie kupuj samego silnika jak już całe auto nawet angol sie nada. ja zrobiłem ten błąd kupując sam motor niby z osprzętem a co potem były za perypetie tego nikomu nie życze. Ciąge coś brakowało a to nie to, a to tamto kosztowało mnie mase pieniędzy a nerwów jeszcze więcej.
A tak masz auto przekładasz co potrzeba a akurat z 1.4 na 2.0 dużo trzeba, reszte opychasz w cześciach i jeszcze na tym w miare wychodzisz.
akurat swap na silnik ABS jest prosty nawet powiedzial bym ze bardzo ale tu mowa o silnikach wiekszych3d1 napisał(a):a ja wam powiem ze jak sie lubi grzebac w takim czyms to jest to sama mprzyjemnosc jesli masz dojscie do wszystkich czesci... wlasnie koncze swap bo mialem 1.6 ABU 75KM i ze tak powiem po 355k przebiegu sie skonczyl... na szybko potrzebuje auto wiec padlo na 1.8 ABS 90KM i powiem tyle ze wymienilem wszystko oprocz wiazki silnikowej bo pasowala ta od 1.6 tzn 2 kable trzeba bylo przedluzyc.... i gra gitara fura poki co jezdzi bez problemu....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości