Swap Silnika z 1.8 Benzyna na 1.9 TDI GT 90 km

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Swap Silnika z 1.8 Benzyna na 1.9 TDI GT 90 km

Postprzez Sweterek199618 » 24 gru 2016, o 02:53

siema kupiłem ostatnio golfa z silnikiem 1.8 sama benzyna spalanie 10/100km
Kupiłem wczoraj drugiego golfa 3 GT z silnikiem 1.9 TDI 90km w GT(przestawiony trochę silnik na poduszkach bo dostał w alternator, chodził do końca tylko zadusiła go baba na biegu. olej w turbinie tam widać ( czy tak powinno być?) akurat w tym jestem zielony..
różnica rocznikami miedzy golfami to 1rok
i teraz pytania:
Wiem,że muszę zmieniać instalacje.. Ale po co? Skoro przecież mogę ogarnąć do mojej instalacji z benzyniaka po prostu grzanie świec prawda? jak ktoś ogarniał temat to niech podpowie do jakich kabli w stacyjce się podpiąć..
Wiem,ze silnik będzie pasował bez problemu w miejsce benzyniaka oraz,ze zwężkę w baku muszę wyciągnąć no i tą pompę paliwową.. tak ? Mam wszystko(kompletny samochód jeden i drugi) wiec myślę,ze z przekładką problemu nie będzie co ?? Dowiedziałem sie też,ze troche brał oleju ale nie do przesady..
Kompa bede musiał zmieniać?? czekam na wasze odpowiedzi które mi pomogą a nie zdenerwują :) pozdrawiam wszystkich.
ps. jestem nowy, nie wiem czy dobrze umieściłem post.. :-o :-o :padam:
Sweterek199618
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 gru 2016, o 23:24
Rocznik: 1996
Silnik: 1800
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Swap Silnika z 1.8 Benzyna na 1.9 TDI GT 90 km

 

Re: Swap Silnika z 1.8 Benzyna na 1.9 TDI GT 90 km

Postprzez jaroszy » 27 gru 2016, o 19:22

jak już będziesz miał konie na wierzchu to przepięcie wiązki to jest moment. wypniesz kostki od wiązki benzynowej i wepniesz od diesla.
jaroszy
Members
 
Posty: 757
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 22:27
Lokalizacja: pleszew
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8i aam
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum