strzały w dolot

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

strzały w dolot

Postprzez sebastyanov » 25 sty 2014, o 20:25

Witam Wszystkich :-)
w związku z Tym że jestem tutaj nowy nie wiem czy dobrze i w dobrym miejscu piszę post.
otóż mam problem z moim golfikiem
auto z 1992 roku , silnik o pojemności 1.4 kat o kodzie silnika ABD jednopunktowy wtrysk paliwa

przeszukałem już każde forum i żadne rady nie były trafne do tej pory :( a
mam od pewnego czasu pewien problem :-(
taki że jak dodaje gazu mocniej to strzela ogniem w kolektor ssący po zdjęciu pokrywy filtra czasami pojawia się smuga ognia :shock:
dolot nie łapie lewego powietrza
z racji tego że jestem mechanikiem i znam się trochę na silnikach więc większość rzeczy zrobię sobie sam. i pierwsze co to myśl lewe powietrze ale nie ... wymieniłem podstawę monowtrysku sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia i nic ... :-(

wymieniłem już cały układ zapłonowy oprócz modułu
wszystkie filtry świece i nic problem pozostał:(

przepustnica też była czyszczona
czasami dzieje się tak że auto dobrze jeździ i jak przejadę np dystans 20 km zgaszę motor po ponownej próbie odpalenia i ruszenia silnik jak by się dławił nie dostawał paliwa po chwili jest już w porządku ale jak dodam mocniej gazu to auto nie przyspiesza i się dławi jak daje gazu równomiernie powoli jakoś da się jechać dodam że auta znacznie osłabło .. byłem na diagnostyce komputerowej mechanik nie wykrył żadnych błędów . robiłem już reset komputera i ponowne uruchomienie do włączenia wentylatora też nic nie dało .. możne pompa paliwa daje słabe ciśnienie ?? dodam że wymieniałam ją rok temu na zamiennik jakiej firmy już nie pamiętam już mi opadają ręce ... może jakieś sugestie z związku z moim problemem ?? był bym wdzięczny .
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

strzały w dolot

 

Postprzez deusiwo » 25 sty 2014, o 20:36