Słaby czy mi się wydaje

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Słaby czy mi się wydaje

Postprzez bialy_017 » 10 kwi 2012, o 18:30

Witam mam pytanie Mam golfa III 1.4 ABD skrzynia 4 jeżdżę nim na co-dzień i dzisiaj odpaliłem swojego golfa II 1.3NZ skrzynia 4 i normalnie kopara mi opadła ale on ma kopa na starcie porównując do golfa3, czy morze być taka różnica czy z moim mk3 jest coś nie tak. Golfem III jedzie sie jak by mu ktoś jaja uciął. MK3 na starcie jest muł a mk2 idzie jak rakieta, oco chodzi
bialy_017
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 22:20
Lokalizacja: Poznań

Słaby czy mi się wydaje

 

Postprzez garas1 » 10 kwi 2012, o 19:03

Ja mam dwie sugestie
1. Waga golfa 2 jest mniejsza niż 3
2. W mk3 możesz mieć sprzęgło na wykończeniu i się ślizga
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Paweu » 10 kwi 2012, o 19:07

abd to się można ścigać.. z autobusami... ;-)

jaki motor bardziej zadbany to i żwawszy... poza tym może buda cięższa.. może opona szersza..

jestem posiadaczem takowego abd i nie sądzę by był to silnik stworzony do rakietowych startów..

Poza tym odczucie przyspieszania może być subiektywne.. biorąc pod uwagę to że mk3 jeździsz codziennie a mk2 męczysz tylko jak sobie przypomnisz to rachunek wychodzi na korzyść mk2. ponieważ żwawszy bo się odzwyczaiłeś od jazdy dwójką .. ot co.. :suchy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez bialy_017 » 10 kwi 2012, o 19:12

sprzęgło się nie ślizga

ale jak załóżmy chcę ruszyć na piasku to golf2 rusza i dodając gaz do dechy bez przy gazówki na sprzęgle, obraca kołami ostro (,,pali gumę na pisku")

golf3 muli się i powoli się zacznie rozpędzać

w golfie 2 czuć chęć do jazdy golf3 to taki ociężały dziadziuś

[ Dodano: 2012-04-10, 18:14 ]
opona ta sama felga też
bialy_017
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 22:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Paweu » 10 kwi 2012, o 19:27

może abd juz w stanie agonalnym?

sprawdzałeś świece? czyściłeś wtrysk?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2012, o 19:30

to są małe moce i wage budy bardzo sie odczuwa.
poza tym golf nie jest taki lekki jak na swoje gabaryty.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez bialy_017 » 10 kwi 2012, o 19:35

jak sprawdzić cz abd jest w stanie agonalnym ciśnienie sprężenia zbadać coś jeszcze mogę zrobić?
bialy_017
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 22:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2012, o 19:41

A jaką moc katalogowo ma dwójeczka ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Karol B. » 10 kwi 2012, o 20:12

Jeśli w mk3 nie zmieniałeś dawno filtrów, kabli, świec, kopułki to też może go dusić, warto też zapłon sprawdzić czy dobrze ustawiony. U kolegi w ABU był przestawiony lekko i muł, po dobrym ustawieniu ożył ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Paweu » 10 kwi 2012, o 20:18

slawek5t,

1.3 NZ 55km jakoś chyba powinien posiadać.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Lobus » 10 kwi 2012, o 20:40

Też ważne to że w golfie masz skrzynie 4 która lepiej ciągnie od dołu w przypadku "porównywania" tych silników.
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez bialy_017 » 10 kwi 2012, o 23:54

więc tak co wymieniałem

Filtr powietrza
Świece
Przewody
Kopułkę
palec
Czujnik temp

Mam z golfem problem który nie został rozwiązany prze zemnie mianowicie pisałem już wiele razy o tym ale nic z tego nie wyszło przy -2st jak odpalę rano to chodzi przez 30sek normalnie potem na 3 gary a po osiągnięciu 50st około zaczyna znowu normalnie chodzić(pracować)

Co do osiągów golfa II i golfa III to patrząc na to tak oba samochody na piasku i ruszamy powoli i po chwili hebel w podłogę oba powinny się tak samo szybko wkręcić do góry na obroty bo to piasek czyli brak przyczepności a golf3 nie chce tylko muli się jak żółw

pojutrze zabiorę się za niego i wyczyszczę przepustnicę sprawdzę kompresje a może kat zapchany albo sonda padła albo niedomaga hmm od czego by tu zacząć najlepiej? sonda 3 przewodowa podejdzie do złącza 4 przewodowego? golf II ma 3 przewodową a mk3 cz-tero przewodową

[ Dodano: 2012-04-10, 22:55 ]
PS oba samochody mają skrzynię 4 biegową

[ Dodano: 2012-04-10, 22:56 ]
dokładnie
MK3 60km
Mk2 55KM
bialy_017
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sty 2012, o 22:20
Lokalizacja: Poznań

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości