Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.
Moderator: Moderator
przez dwojew » 2 paź 2007, o 01:01
mam problem z obrotami bo ostatnio silnik sam zwiększa sobie obroty do 1500 i spada w dół do 800 obrotów nie gaśnie przy tym, waha się tak kilka razy i wraca do normy czyli 900 obrotów. a stało sie to na przeglądzie gdy facio od przeglądu chciał wjechać sam autem do stacji i przy odpaleniu go wcisnął pedał gazu a auto ma LPG i w czasie przełącznia z benzyny dał wystrzał i po tym się pop*****yło. Poradźcie mi co może być przyczyną i zrobię to sam?
Z góry dziekuje:-)
-
dwojew
- Berbeć
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 1 paź 2007, o 22:05
- Lokalizacja: świętokrzyskie
przez lupus » 2 paź 2007, o 21:04
Siemka podjedż do gazowników niech sprawdzą instalkę po każdym strzale powinno się obadac co i jak może zasysac powietrze i silniczek troszke wariuje ja miałem sparciały wężyk i lużne mocowanie węzyka.Po strzale objawy podobne do Twoich pozdro
VW JEST JAK NARKOTYK
-

lupus
- Czytacz
-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 1 paź 2007, o 21:12
- Lokalizacja: GDANSK
przez Docent » 28 paź 2007, o 18:08
Silnik krokowy lub przepływomierz

nic innego. Silnik 2.0 wersja 2E ma przepływomierz w którym przy strzałach gazu wyginają i zacinają się skrzydełka które dozują ilość zassysanego powietrza. Można go rozebrać i metodą prób i błędów próbować naprawić lub wymienić na inny nieskażony gazem. Jak masz wyciągnięty przepływomierz to poruszaj palcem skrzydełka w środku. Jeżeli w którymś momencie się przycinają to będziesz miał powód takiego zachowania silnika

-
Docent
- Berbeć
-
- Posty: 18
- Dołączył(a): 28 paź 2007, o 16:57
- Lokalizacja: Świdnica
-
-
-
Powrót do Silniki benzynowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 12 gości