Silnik przerywa na benzynie, dziwne zgrzytanie - zdjęcia

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik przerywa na benzynie, dziwne zgrzytanie - zdjęcia

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 19:42

siemka
mam problem

golf 1.4 92r b/g na gazie chodzi idealnie wrecz perfekcyjnie ale gdy jade na benzynie to szarpie, nieraz zgasnie, przerywa itp

kazdy mi mowi ze moze pompa paliwa w baku do wymiany ale ja zauwazylem cos innego

w silniku podczas przekrecenia kluczyka na zaplon pewna czesc zaczyna tak trzeszczec zgrzytac

podobne do pompy paliwa lecz to nie to

wrzucam zdjecia co to moze byc za czesc, odchodza od niej dwa wezyki i czy ona moze byc winna tego przerywania

zdjecia 1
zdjecie 2
zdjecie 3
zdjecie 4

w zdjeciu z gory znajduje sie na lewej stronie na dole z wezykami, na pewno zauwazycie

pomozcie prosze
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie

Silnik przerywa na benzynie, dziwne zgrzytanie - zdjęcia

 

Postprzez łukasz1983 » 7 paź 2013, o 20:22

terrabith123, Kolego jest to pochłaniacz oparów tzw filtr węglowy.Może siadł ci elektrozawór który otwiera się po odpaleniu auta i wtedy opary idące z baku do filtra są zaciągane do dolotu i spalane.(tylko,że na twoich zdjęciach nie widzę tego elektrozaworu)
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 20:40

tylko dlaczego na nieodpalonym silniku na samym zaplonie on trzeszczal? zadnych oparow nie bylo bo samochod 2 godziny stal wylaczony?

czy ten filtr weglowy moze byc powodem mojego problemu czyli szarpania i gasniecia na benzynie itp podczas jazdy?

czytam ze ten filtr jest zbedny praktycznie


czy musze go wymienic aby nie skrzeczał?

bylem teraz zobaczyc i na zaplonie jest ciuchutko, raz trzeszczy raz nie.

co to moze byc ze przerywa na benzynie? pompa paliwa ta nieszczesna?

prosze cie o pomoc bo widze ze bardzo to ogarniasz :)
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, o 20:56 przez terrabith123, łącznie edytowano 1 raz
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie

Postprzez łukasz1983 » 7 paź 2013, o 20:55

zadnych oparow nie bylo
Kolego chodzi o opary benzyny z baku.
terrabith123 napisał(a):czy ten filtr weglowy moze byc powodem mojego problemu czyli szarpania i gasniecia na benzynie itp podczas jazdy?
Raczej nie.Kiedy zmieniałeś takie rzeczy jak świece,kable WN,palec i kopułkę?Bo jak szarpie to obstawiam,że coś nie tak jest z wysokim napięciem.
terrabith123 napisał(a):tylko dlaczego na nieodpalonym silniku na samym zaplonie on trzeszczal?
On sam w sobie na pewno nie trzeszczał,jak już coś to pewnie elektrozawór.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 20:58

mowili mi ze swiece itp powinny byc w porzadku bo na gazie chodzi dobrze wiec zostaja rzeczy typowo benzyny czyli pompa paliwa, filtr paliwa

czy myslisz ze o sprawdzenie kabli i swiec sie tez pokusic? dławi sie nieraz i gasnie szarpie a nieraz jade 10km na benzynie i jest dobrze

raz tak a raz tak, nie wiem o co w tym chodzi
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie

Postprzez łukasz1983 » 7 paź 2013, o 21:02

terrabith123, No słuchaj jak mówisz,że na gazie śmiga dobre to faktycznie WN odpada raczej.Jak dawno nie zmieniałeś filtra paliwa to go zmień koszt nie duży.I sprawdź,jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 21:08

czyli wymienie filtr paliwa na bank

mozesz mi podpowiedziec jak sprawdzic poprawnosc dzialania pompy? to jest moj pierwszy samochod i jestem naprawde zielony w tym :)

i czy oprocz pompy i filtru cos jeszcze moze byc? jakas sugestia? bo nie znam sie na czesciach :)

wielkie dzieki ze mi tyle pomagasz :) :ok:
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie

Postprzez łukasz1983 » 7 paź 2013, o 21:11

terrabith123, Takim domowym sposobem to ściągnij wężyk idący do wtrysku i zatkaj go palcem a ktoś niech zakręci rozrusznikiem.
Jak poczujesz,że ciśnienie odpycha palec to ok a jak nie to kiepskie ciśnienia daje.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 21:17

dobrze jutro to sproboje a pytanie czy cos jeszcze moze byc powodem zlego dzialania na benzynie?

kompresja silnika? raczej na remont mnie nie stac :)
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie

Postprzez łukasz1983 » 7 paź 2013, o 21:23

terrabith123, Spokojnie z tym remontem ;-)
To coś z układem paliwowym raczej.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez terrabith123 » 7 paź 2013, o 21:34

w najblizszym czasie wymienie filtr paliwa, zmienie filtr oleju oraz olej i jutro sprawdzam cisnienie pompy paliwa

odezwe sie do ciebie na prwywatna wiadomosc i tutaj napisze a moze wiesz co jeszcze by moglo byc uszkodzone w ukladzie paliwowym ?

prosze o nie zamykanie tematu poniewaz jak tylko sprwadze i wymienie dalej bede kontynowal watek, nie chcialbym zakladac drugiego takiego samego za pare dni ;)
terrabith123
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 19:36
Lokalizacja: świecie


- - - hard-met.pl



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości