Silnik mk4 vr6 do mk3

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silnik mk4 vr6 do mk3

Postprzez Chudy155a » 17 maja 2014, o 18:24

Siemka doszły mnie słuchy że silnik z mk4 vr6 pasuje do mk3 bez zbędnych przeróbek , i podchodzi do tego skrzynia z vr6 mk3 co o tym sądzicie? , mam około 4 tyś na swap silnika.
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Silnik mk4 vr6 do mk3

 

Postprzez Pozor » 17 maja 2014, o 19:03

łapy i skrzynia podejdą z MK3 ale wiązka elektryczna już musi być przerabiana bo tam jest 24V i troszkę się to różni. Skrzynię dajesz z MK III i masz to posadzone już . będziesz pewnie też musiał dorobić wydech i git. Ale sądząc po twoim funduszu to akurat na ten silnik ci nie starczy kasy no chyba że masz dawcę i sprawny silnik za grosze . Za tą kasę wpakujesz Vr6 12V lub ABF. i sam zdecyduj co lepsze .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Chudy155a » 17 maja 2014, o 20:28

Pozor, A co ty byś polecał ?
Avatar użytkownika
Chudy155a
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 25 kwi 2014, o 12:40
Lokalizacja: Czerwionka

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 20:47

Chudy155a, ja bym polecał VR6 12v. Ale znaleźć silnik w bardzo dobrym stanie to już loteria.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3888
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ...Arek... » 17 maja 2014, o 22:33

Wszystko zależy od $, mając 4 tyś. to jedynie szukać anglika lub bitego europejczyka golfa/bore/leona 2.8 24v i zawsze coś można potem z tego auta sprzedać, ale jest to czasochłonne i zamrożone w pewien sposób pieniądze.
Co do skrzyni, to nie był bym taki pewien czy pasuje P&P skrzynia z vr6 12V, przykręcenie pewnie tak ale nie wiem jak z kołem zamachowym, sprzęgłem itd. w v6 wychodziły sprzęgła 240mm a w 12V chyba 224mm ale mogę się mylić. No i trzeba pamiętać że skrzynie z vr6 12v mają swoje nalatane i też nie są wieczne, czasami miały problemy z przeniesieniem seryjnych mocy z 12V a co dopiero z 24V.
Do tego dochodzi zrobienie wydechu, elektryki, części eksploatacyjnych i jakieś pierdoły po drodze.
...Arek...
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 gru 2013, o 10:45
Lokalizacja: Śląsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości