silnik ma humory ...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

silnik ma humory ...

Postprzez sebastyanov » 13 lut 2014, o 18:02

Witam Panowie.
znów muszę prosić was o poradę...
nie będe się rozpisywał co zostało wymienione łatwiej opisać co nie było a tylko sondy nie wymieniałem.
problem polega na tym że silnik ma humory ... i to poważnie
raz jade sobie i przyspiesza i lata ok . a raz zamuli strzeli z kolektora czasem z wydechu... problem z przyspieszaniem coś go przytrzymuje.. a raz jest dobrze czasem pomoże przeciągnięcie na którymś biegu... co to może być.. ?? nie mam już siły raz jest ok raz sie pieprzy... aha byłem na diagnostyce komputerowej i brak blędów... może to wina paliwa leje zawsze na jednej stacji od paru lat i bylo ok ?? pozdrawiam
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

silnik ma humory ...

 

Postprzez MiroGti » 14 lut 2014, o 10:09

Cos to wygląda na różne mieszanki paliwa albo cos z zaplonem moze czujnik halla w aparacie warije a on zmienia zaplon ? Albo konczy sie cewka jak nie poda iskry to nazbiera sie paliwa i szczeli :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SilesiaKatowice » 14 lut 2014, o 10:29

sprawdził bym tego halla jak masz na podmianke to sprawdź to
Jak się bawić to się bawić dawke zwiększyć, turbo wstawić
Avatar użytkownika
SilesiaKatowice
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 23 paź 2012, o 09:55
Lokalizacja: Łaziska Górne

Postprzez sebastyanov » 14 lut 2014, o 12:01

cewka zaplonowa ?? nie zaobserwowalem braku iskry na jalowym chodzi rowno i dobrze obrotu nie wariuja . jezeli daje gazu powili problemu nie ma pojawia sie gdy otworze przepustnice szybciej to czasem przymuli silnik i strzeli z przepustnicy . zaplon ustawiony rozrzad tez. zobacze ta cewke podmienie od kolegi z.tego samego silnika zobacze czy cos pomoże
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez MiroGti » 14 lut 2014, o 14:31

A moze czysciles przepustnice i teraz trzeba zrobic adaptacje przepustnicy jak rozpinales do czyszczenia a akumulator nie był odpiety? Ale bardziej bym ten zaplon obstawial
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sebastyanov » 14 lut 2014, o 16:03

sprawdzilem zaplon byl lekko przestawiony. kolega sprawdzal na lampe i ustawil teraz nie strzela ale pojawil sie kolejny problem :-( a mianowicie teraz cos wali i stuka z silnika przy obciazeniu .. a jak przestawie spowrotem bodaj ze cofne troche zaplon to to walenie ustaje ...
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez K7 » 14 lut 2014, o 17:42

a umiesz opisac dokładniej ten dzwięk? bo 'walenie' nic nikomu nie mowi :-P w jakiej okolicy to 'wali' ?
K7
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:24
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez MiroGti » 14 lut 2014, o 17:47

Koledze pewnie chodzi o tzw dzwonienie zaworów bo za bardzo przedstawiony zaplon a rozrząd dobrze poskladany ?
skoro jest ok jak przestawisz to moze wina rozrzadu ktos machnal sie o zeba albo dwa :-o
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez sebastyanov » 14 lut 2014, o 19:25

na jalowym nie slychac zadnych dzwiekow ale jak chce jechac.to.stuka dosc glosno tak jak by byl luz.gdzies na wale takie gluche stukanie dochodzi z silnika . jak chce ruszyc lub juz jade . rozrzad jest dobrze zlozony jest wszystko na znakach. ale problem znika gdy znow zle ustawie zaplon ... juz nie wiem co jest ...
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez Andreew » 18 lut 2014, o 20:37

witaj miałem bardzo podobny przypadek w 1.4abd u mnie sie okazało ze po zdjeciu głowicy ukazały sie zawory ssace 3 4 cylinder przepuszczały ale to tylko gwizdało troszke a pukanie głuche dobiegajace z silnika w moim przypadku tłoki głowica była zdjeta i poprostu mozna było nimi lekko poruszac na boki i to powodowało pukanie i oczywiscie nie trzymały cisnienia zmierz kompresje silnika u mnie było 11 11,5 9,5 9 po wymianie silnika na drugi problem znikł i dynamika sie poprawiła no wszystko.
Andreew
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 12:32
Lokalizacja: okl

Postprzez sebastyanov » 19 lut 2014, o 00:29

oatatnio w wolny weekend wszystko od nowa sprawdzalem . ustawione bylo wszystko jak potrzeba. zaplon rozrzad. sprawdzalem po dwa razy .. wykrecilem swiece zeby zobaczyc jakie sa byly wszystkie 4 bielutkie. nie bezowe czy kawowe tylko biale nasunal mi sie pomysl moze cos nie tak z paliwem ze dostaje za duzo powietrza a za malo paliwa. i tak, mialem racje kupilem filtr paliwa filtrona i jak reka.odjal . byl przytkany filtr.. ze starego wylecialy jakies gluty piasek i az czarna benzyna doslownie... filtr byl wymieniany 2 lata temu na deckermann . bak byl czyszczony pompa nowa wszystko za jednym zamachem kupilem bo pompka juz buczala. . w ciagu tych 2 lat od wymiany i czyszczenia wszystko od nowa bylo zasyfione dziadostwem i skad to ?? brak slow co w tym paliwie jest smieci i sam brud moze resztki dystrybutor zassal na stacji niewiem .. . ale na szczescie rozwiazalem problem slabniecia auta i strzelania. winny byl przytkany filtr paliwa. dziwne a jednak . mam zamiar jeszcze zamontowac jeden filtr paliwa taki przezroczysty kolo silnika na przewodzie zasilajacym jak w maluszkach bylo dla bezpieczenstwa wtryskow. dziekuje za wszystkie podpowiedzi i zainteresowanie . pozdrawiam.
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości