SILNIK GAŚNIE PO WJECHANIU W KAŁUŻE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

SILNIK GAŚNIE PO WJECHANIU W KAŁUŻE

Postprzez donsor » 26 lip 2011, o 16:29

MAM PROBLEM WYSTARCZY WJECHAĆ Z WIĘKSZĄ PRĘDKOŚCIĄ PRAWYM KOŁEM W KAŁUŻE I SILNIK GAŚNIE I Z GŁOWY CO NAJMNIEJ 3 GODZINY POSTOJU CO MI TAM MOŻE ZALEWAĆ BO NIE MAM POJĘCIA ????

[ Dodano: 2011-07-26, 16:31 ]
GOLF 3 SILNIK 1.4


[center]Na forum piszemy małymi literami [/center]
Ostatnio edytowano 27 lip 2011, o 17:49 przez donsor, łącznie edytowano 1 raz
donsor
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 14:12
Lokalizacja: Olkusz

SILNIK GAŚNIE PO WJECHANIU W KAŁUŻE

 

Postprzez prezesik » 26 lip 2011, o 21:26

zalałeś układ wysokiego napięcia - kopułka, kable WN. Wysusz, będzie OK i więcej tak nie rób, golf to nie amfibia :mrgreen:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez donsor » 27 lip 2011, o 22:57

na kablach wysokiego napięcia nigdy nie było śladu wody ....
wystarczy że wjade w małą kałuże z prędkością 30km/h i juz zaczyna przerywać jak dodaje gazu tak jest za każdym razem na początku nie bło takich problemów jak kupiłem a teraz jak pada deszcz to nawe z podwórka nie wyjeżdzam bo daleko nie zajeade auto ... możliwe że to zalewa ,,SONDE LAMDE " ???
donsor
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 14:12
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez killah » 27 lip 2011, o 23:50

donsor napisał(a):na kablach wysokiego napięcia nigdy nie było śladu wody ....
wystarczy że wjade w małą kałuże z prędkością 30km/h i juz zaczyna przerywać jak dodaje gazu tak jest za każdym razem na początku nie bło takich problemów jak kupiłem a teraz jak pada deszcz to nawe z podwórka nie wyjeżdzam bo daleko nie zajeade auto ... możliwe że to zalewa ,,SONDE LAMDE " ???


lambdę. nie ma takiej opcji

prezesik napisał ci już w czym problem. Może jakbyś zainstalował osłonę pod silnik to by trochę pomogło.
killah
 

Postprzez PiJey88 » 28 lip 2011, o 08:25

woda zalewa kable, kopułkę lub cewkę, a że silnik gorący to momentalnie wysycha i nie widzisz już wody zanim otworzysz maskę.
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 28 lip 2011, o 08:30

Ostatecznie woda mogla zalac zlaczke z kablami znajdujaca sie na dole przy skrzyni z przodu auta. W tej wiazce ida przewody m.in. do czujnika temp. i czujnika halla. Woda jak wiadomo przewodzi prad. Wystarczy zalac kable woda a juz zmieni sie rezystancja na kablach od czujnika temp. i silnik ciezko bedzie mial odpalic.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez krzysiudd » 28 lip 2011, o 21:06

Miałem podobną sytuacje kiedyś, a winna była cewka zapłonowa.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez KristoF » 28 lip 2011, o 22:03

zacznij od przewodów zapłonowych, kopułki i palca rozdzielacza. Kiedyś miałem takie akcje
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Longeret » 23 sie 2011, o 10:53

Witam... również podłączam się do tematu, ponieważ mam niemalże identyczny problem...
Mój Golf po wjechaniu w większą kałuże raptownie gaśnie, jeżeli jest to mniejsza kałuża falują obroty przez chwilę, a potem wraca wszystko do normy to jeszcze da sie przeboleć, lecz raptownego gaśnięcia silnika już nie...
Wymieniłem jak dotąd palec rozdzielacza wraz z kopułką, kable od świec wraz ze świecami... Dodam jeszcze iż nie posiadam osłony silnika, a może to wykluczyło by gaśnięcie? Co mogę jeszcze zrobić? Czy można np. zabezpieczyć jakoś cewkę zapłonową?
" Sword in my hand, Axe on my side, Valhall awaits me, Soon I will Die..."
Longeret
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 09:25
Lokalizacja: Bychawa

Postprzez donsor » 24 sie 2011, o 15:12

u mnie problem rozwiązany okazało sie że zalewa mi cewke .
rozebrałem ją i okazało sie że jest peknięta w środku i tam dostaje sie woda kupiłem nową i wszystko jest tak jak ma być dziekuje wszystkim ;)
donsor
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1 lip 2011, o 14:12
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez Piekal » 6 sty 2014, o 11:43

Siemka. Dzis jechalem i wpadlem w kałuże i golfik strasznie przerywa na benzynie i na gazie. Wczoraj psikalem woda na kable WN bo gdy silnik zimny to kuleje mi na benzynie i na gazie ale kable wygladaja na ok. Co to moze byc ? I co zrobic z ta woda ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 22 gości