Silnik 1.6 ile koni

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 5 mar 2013, o 21:34

Podtlenek Plaka i wtrysk Wunderbauma :hyhy:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Myszkowski » 6 mar 2013, o 16:55

Opik napisał(a):
Myszkowski napisał(a):Te silniki rzeczywiście mogą mieć więcej. Mój zbiera się do setki między 11-12 sekund, podobnie na gazie jak i lpg, a katalogowo 14s. do 16 nawet na lpg. Muszę zrobić dokładniejsze próby z podłączonym komputerem.

1.6 były też w wersji 100 konnej.


wiem że to optymizm i takie liczenie, ale to nierealne niestety, takie czasy robią zadbane 1.8 90KM


Robilem filmik. Na prostej drodze przez las raz w jedna strone raz w druga. Wrzuce jeden z nich na wyslijto.pl Nie widac na nim drogi ale jak bedzie trzeba to zrobie filmik gdzie widac i droge i licznik. ;) moglem sie i walnac w liczeniu
i policzyc optymistycznie. No ale jak ci sie bedzie chcialo to zobacz sam.
:-D

http://wyslijto.pl/plik/6uah2ebs1h
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Postprzez Paweu » 6 mar 2013, o 17:31

Myszkowski napisał(a):Opik napisał/a:
Myszkowski napisał/a:
Te silniki rzeczywiście mogą mieć więcej. Mój zbiera się do setki między 11-12 sekund, podobnie na gazie jak i lpg, a katalogowo 14s. do 16 nawet na lpg. Muszę zrobić dokładniejsze próby z podłączonym komputerem.

1.6 były też w wersji 100 konnej.



wiem że to optymizm i takie liczenie, ale to nierealne niestety, takie czasy robią zadbane 1.8 90KM


Robilem filmik. Na prostej drodze przez las raz w jedna strone raz w druga. Wrzuce jeden z nich na wyslijto.pl Nie widac na nim drogi ale jak bedzie trzeba to zrobie filmik gdzie widac i droge i licznik. moglem sie i walnac w liczeniu
i policzyc optymistycznie. No ale jak ci sie bedzie chcialo to zobacz sam.


Czytając to wszystko odnoszę wrażenie że te całe Gtechy i inne urządzenia tego typu nie mają racji bytu bo przecież o wiele bardziej miarodajny pomiar przyspieszenia 20letniego samochodu daje stoper w komórce odpalany z łapy.. No proszę was. Tracę wiarę w ludzi czytając takie gupie gupoty.. :-(

Można zmierzyć przyspieszenie za pomocą GPS są specjalne aplikacje na takie urządzenia i to daje wyniki które mogą coś nam powiedzieć (biorąc poprawkę na błąd opóźnienia rzędu 1 - 2 sekund).

Także proszę was... Nie snujcie tu takich teorii bo jakiś świeży user wpadnie i przeczyta te bzdury. :zalamany:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Myszkowski » 6 mar 2013, o 17:56

Paweu_mk3 napisał(a):

Można zmierzyć przyspieszenie za pomocą GPS są specjalne aplikacje na takie urządzenia i to daje wyniki które mogą coś nam powiedzieć (biorąc poprawkę na błąd opóźnienia rzędu 1 - 2 sekund).

Także proszę was... Nie snujcie tu takich teorii bo jakiś świeży user wpadnie i przeczyta te bzdury. :zalamany:


Nie wiedziałem że są takie aplikacje. Spróbował bym z nią, masz jakiś konrketny namiar na jakąś?
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Postprzez Paweu » 6 mar 2013, o 18:02

Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 6 mar 2013, o 21:38

ja sobie wrzuciłem jakieś dwie na telefon i powiem że jest to pewnej części ciała warte... przy identycznym ruszaniu raz wychodzi 8, innym razem 12, w samochodzie który płynniej rozwija moc, bez szarpnięcia przy starcie też inaczej, mimo że naprawdę jest dużo szybszy..

jeżeli mierzyć takie coś to tylko profesjonalną aparaturą za ciężki hajs, albo liczyć sobie w myślach, bo te wszystkie apki na telefony podobnie miarodajny wynik
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rutek182 » 9 mar 2013, o 17:20

Mój AEE ma 86KM. byłem na hamowni , wejdź w mojego linka tam jest zdjęcie z hamowni... to miło sie zaskoczyłem wynikiem..
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez Myszkowski » 9 mar 2013, o 19:15

rutek182 napisał(a):Mój AEE ma 86KM. byłem na hamowni , wejdź w mojego linka tam jest zdjęcie z hamowni... to miło sie zaskoczyłem wynikiem..


O widzisz. Też mam Jokera z 1997r. A niektórzy dalej nie chcą uwierzyć, że te silniki bywają mocniejsze.

Ile kosztuje wizyta na hamowni?
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Postprzez rutek182 » 13 mar 2013, o 23:16

ja wtedy nic nie płaciłem bo były dni otwarte. ale ok 100zl do 150zł.

te silniki mają potencjał. mają kopa .. mają szybko reakcje na gaz, i to jest fajne :) pozdrawiam
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez Knight Rider » 14 mar 2013, o 01:44

rutek182 napisał(a):ja wtedy nic nie płaciłem bo były dni otwarte. ale ok 100zl do 150zł.

te silniki mają potencjał. mają kopa .. mają szybko reakcje na gaz, i to jest fajne :) pozdrawiam


A no ma jak na te nominalne 75 konia to się nawet zbiera ;-) Ja mam takie dziwne uczucie ze jak przekroczy setkę to lepiej się już buja niż do niej :-D no i 170 bez problemu robię więcej nie próbowałem jeszcze :-P
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez rutek182 » 15 mar 2013, o 17:03

tzn tak idzie ładnie . ja na 215/40/16 leciałem 190 i to bez problemu jak miałem przebieg ok 160 tys km na zimowych 14 poszedł szybciej i osiągnął 200 km/h. teraz przy 220tys km przebiegu jest ciężej ale do 180 w miarę sie zbiera.

ale co mi sie podoba najbardziej ze z miejsca ma dobry start :)

obecnie juz tak go nie naciskam paliwo drogie :)
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez Myszkowski » 15 mar 2013, o 17:23

rutek182, widzę że masz profil 40. I jak tłucze na takich oponach ? Tzn jak z komfortem? Mocno poszedl na gorsze? Bo u siebie mam 13 z profilem 70 i mysle nad 15 z profilem 50 tylko sie zastanawiam jak wyjdzie na tym komfort, biorąc pod uwage to, że w tych samochodach zawieszenie nie nalezy do najbardziej komfortowych :zdegustowany:
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości