Silniczek krokowy??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Silniczek krokowy??

Postprzez Ziemba » 5 lip 2014, o 10:59

Witam nie wiem czy ten dział co trzeba.

Problem mam taki, że jak stoje moim golfikiem (np. na światłach, albo przy ruszaniu) to wariują mi obroty - skaczą ja popieprzone do góry i znów spadają, przez to rwie i szarpie autem
Gdy włączę sam zapłon, nie odpalając z okolic silniczka krokowego słychać charakterystyczne bzyczenie, gdy przełączam na gaz wszystko działa dobrze
zdaję mi się więc że to on po prostu padł.
I tu pytania
Czy muszę wymienić cały silniczek (ktoś mi doradzał przeczyścić tylko styki)
Mam silniczek krokowy boscha z golfa 1,6 1993r.
Czy będzie pasował do mojego? (1,8 1995r.) Jak to sprawdzić?
Ziemba
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 cze 2014, o 14:19
Lokalizacja: Gdańsk

Silniczek krokowy??

 

Postprzez łukasz1983 » 6 lip 2014, o 08:08

Ziemba napisał(a):Mam silniczek krokowy boscha z golfa 1,6 1993r.
Czy będzie pasował do mojego? (1,8 1995r.) Jak to sprawdzić?
Sprawdź,ile ma wtyczka wejść,bo jak masz go z 1.6 z 93 to może być z ABU,a on ma we wtyczce 6 kabli,i do twojego nie podejdzie.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Marek18 » 8 lip 2014, o 10:53

Witam !
ostatnio podpinałem swojego golfika pod komputer i wyskoczyły mi dwa błędy 515 lub 561 .
Falują mi obroty na wolnych . nie gasnie mi samochod ani nic tylko dostaje obrotow . wiecei co to moze byc ?
Marek18
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 lip 2014, o 10:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Paweu » 8 lip 2014, o 11:55

Marek18 napisał(a):Witam !
ostatnio podpinałem swojego golfika pod komputer i wyskoczyły mi dwa błędy 515 lub 561 .


Kod: Zaznacz cały
515 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód - na zatrzymanym silniku kod ten zawsze występuje


Robiłeś skan na wyłączonym silniku ?

Kod: Zaznacz cały
561 - Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz


Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza przy wtrysku. Może być pęknięta podstawa wtrysku (taka guma pod wtryskiwaczem) i stąd problemy z obrotami.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

filtr powietrza

Postprzez Marek18 » 8 lip 2014, o 12:44

sprawdzałem filtr powietrza i mam go lekko pękniętego i czy to też może być powód falujących obrotów ??
Marek18
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 lip 2014, o 10:48
Lokalizacja: Gdańsk

Re: filtr powietrza

Postprzez MiroGti » 8 lip 2014, o 18:44

Marek18 napisał(a):sprawdzałem filtr powietrza i mam go lekko pękniętego i czy to też może być powód falujących obrotów ??

Filtr nie ma nic do falujących obrotów ,szukał bym lewego powietrza , sprawdź tą podstawę , a ten krokowy przeczyść dobrze tylko nie ruszaj trzpienia bo zmieniasz mu położenie to albo będzie gasł albo duże obroty ,także przeczyść preparatem do tego i nic nie wciskaj ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Marek18 » 8 lip 2014, o 21:38

tak robiłem skan na wyłączonym silniku miałem tylko włączony zapłon.
ok dzięki ;)
Marek18
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 lip 2014, o 10:48
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron