Rzadki olej 1.8AAM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Rzadki olej 1.8AAM

Postprzez golfptb » 11 kwi 2012, o 19:48

Jest problem z olejem.Gdy wyjmę bagnet poziom oleju wskazuje ponad max i śmierdzi benzyną . Dodam że olej wymieniany był latem : Mobil 10W40.Co może być tego przyczyną?
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Rzadki olej 1.8AAM

 

Postprzez AdiK__ » 11 kwi 2012, o 19:49

Wydaje mi się ale mogę sie mylić że padły uszczelniacze trzonka zaworu i paliwo z komory spalania trafia do oleju.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golfptb » 12 kwi 2012, o 09:20

Dzięki za pomoc a ile mogą kosztować takie uszczelniacze razem z wymianą ?Dodam jeszcze że jak wymieniałem olej to trochę go za dużo wlałem -4l ale cały chyba nie zleciał :suchy:
A jakie mogą być skutki jazdy na padniętych uszczelniaczach zaworowych :?:
A i jeszcze powiem że mój golfik nie kopci w ogóle więc czy to na pewno uszczelniacze zaworowe?
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez rafal9119 » 12 kwi 2012, o 11:30

uszczelniacze zaworów to puszczajaolej na tloki i pali wtedy olej. a może przy duzo przejdziłes i olej sie rzadki zrobil???
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Kutasinski » 12 kwi 2012, o 12:15

To nie uszczelniacze zaworów,jeśli auto nie kopci.
Na Twoim miejscu sprawdziłbym,czy przedmuchy ze skrzyni korbowej są duże.
Może to jest ten właściwy trop :-|
Może warto zmierzyć kompresję przy okazji..
W tajemnicy powiem Ci,że kiedyś miałem wskrzeszać pewien silnik-zimą ciężko palił, jakoś super nie kopcił nawet, więc ściągnąłem głowicę,dałem do obróbki ale zastanawiał mnie ten śmierdzący benzyną olej..
Pomyślałem więc-zmienię pierścienie na tłokach,jako,że prócz kompresyjnego są i te zgarniające.
Gdy już wyjąłem tłoki..nie widziałem sensu ponownego składania silnika :-/
Jeździj więc póki co,częściej zmieniaj olej, najrozsądniej-lej najtańszy a potem zobaczysz.
Nie grzeb w g...
Ps.Albo za długo jeździłeś na tym oleju.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez rafal9119 » 12 kwi 2012, o 12:36

golfptb napisał(a):Dodam że olej wymieniany był latem
i tu chyba jest pies pogrzebany ja wymieniam co 10 tys. czyli 4 miechy. a ty ile zrobiles na swoim___
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Kutasinski » 12 kwi 2012, o 13:15

rafal9119 napisał(a):
golfptb napisał(a):Dodam że olej wymieniany był latem
i tu chyba jest pies pogrzebany ja wymieniam co 10 tys. czyli 4 miechy. a ty ile zrobiles na swoim___


Może być tak,że olej zbyt długo nie był zmieniany.
Szczególnie,jeśli jeździsz na krótkich odcinkach,typu: uruchamiasz,jedziesz 5-8 km do pracy,postój i znów to samo.
W takich warunkach zjawisko rozcieńczania oleju może się nasilać,szczególnie,w niskich temperaturach.
Ale jeśli stan oleju regularnie i szybko wzrasta,problem może być poważniejszy.
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez golfptb » 12 kwi 2012, o 15:37

No ja raczej sporadycznie jeżdżę nie raz trafia się trasa po 600km , a olej wymieniam co 10000km czyli prawie co rok.Dzięki za porady :ok:
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości