regulacja tps porady

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

regulacja tps porady

Postprzez bunia28 » 7 lut 2014, o 19:14

witam mam do was pytanie czy takie wartości mogą być czy musze wyregulować tps po zamknięciu całkowicie przepustnicy i podłączeniu miernika do pinów 1i 2 napięcie wynosi 0,20 i tu jest oki pożniej stopniowo otwierałem przepustnice i napięcie rosło ale staneło na 3,83v a ja czytałem że powinno być 4,8 lub 4,9 v oki sprawdzam dalej podłaczyłem voltomierz do pinów 1i4 oczywiście przy zamknietej przepustnicy napięcie było 0.1 v czyli oki po otwarciu przepustnicy całkowitym napięcie wynosiło 0,37 v a powinno mieć 4,5 -4,9 v na koniec odłaczyłem wtyczke od tps i do pinów 1 i 5 podłaczyłm voltomierz napięcie było 4 , 98 v i tu mam do was pytanie moim zdaniem przy otwartej przepustnicy jest za małe napiecie czy trzeba to wyregulowac . Powiedzcie mi jeszcze jaki tam klucz sie nada aby odkręcić te 4 śrubki bo one w środku maja jakis bolczyk nie posiadam takiego klucza pozdro czekam na odp
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

regulacja tps porady

 

Postprzez trojeczkaGT » 7 lut 2014, o 20:59

http://allegro.pl/klucze-typu-torx-t10- ... 35937.html

takie klucze

ale polecam kupic kompletna przepustnice ze sprawnym tps-em bo juz nie jeden zjazdl nerwy na ustawianiu, sa do kupienia takie przepustnice z gwarancja rozruchowa

ja do swojego dawnego 1.8 kupilem kompletny wtrysk caly za 150 zl hehe i bylo plug & play i jazda autem po zlozeniu.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 7 lut 2014, o 22:06

Ja ustawiałem ten TPS. Przy ustawieniu 0,22V na zamkniętej przepustnicy silnik bardzo dziwnie reagował na pedał gazu, po wciśnięciu gazu silnik szarpnął i dopiero ruszył, nie dało się jechać stałą prędkością, silnik szarpał. Dopiero po ustawieniu 1V na zamkniętej przepustnicy da się normalnie autem jeździć, choć już wymiękam na regulacji wolnych obrotów, na rozgrzanym silnik ma 1200 obr/min, a na zimnym 900...
Dałem już spokój z regulacją, dobrze jest jak jest...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pietrasiak2 » 8 lut 2014, o 08:49

bunia28 napisał(a): v czyli oki po otwarciu przepustnicy całkowitym napięcie wynosiło 0,37 v

Ja bym przyjrzał się tej parze bo chyba ma przerwę albo styk nie śmiga.
Klucze takie to widziałem nawet na stacji CPN.
A i pytanie czy cofnołeś krokowca i wypiołeś wtyczkę z niego na czas regulacji?
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez bunia28 » 8 lut 2014, o 13:43

tak cofnałem krokowiec był odpiety co masz na myśli przyjrzał mam sie bawić w regulacje czy lepiej nie ruszać bo zepsuje hehe dodam ze jest zrobie reset czyli odepne akumulator to z tydzień jest wszystko oki nie muli
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości