raz pali raz nie- 2,0 2E

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

raz pali raz nie- 2,0 2E

Postprzez gorski_21 » 14 lip 2014, o 20:20

Witam, stracilem juz cierpliwosc i pomysły co moze dolegac mojemu Golfowi ;( jak dluzej postoi to pali ladnie nie musze dlugo krecic, a jak zapale pojade nie wazne jak daleko - zgasze i ponownie po niedlugim czasie chce odpalic to kreci i kreci i kreci i nic. wymienilem cewke, kable WN, swiece tez niedawno byly wymieniane, jak odepne czujnik temp cieczy tez nie pali, pompa slychac ze sie zalacza przy przekrecaniu kluczyka, kostka stacyjki tez wymieniona miesiac temu, jakby ktos mial jakies pomysły - jakiekolwiek beda mile widziane :) pozdrawiam
gorski_21
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

raz pali raz nie- 2,0 2E

 

Postprzez golf 1.4 » 14 lip 2014, o 21:28

Hmm, dziwny przypadek że nie odpala po wymianie takiej ilośći części układu zapłonowego, a jak kręci i nie może odpalić to jest iskra? i czy podczas przekręcania na zapłon słychać załączającą sie pompe i słychać że paliwo wtryskuje się do silnika?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gorski_21 » 15 lip 2014, o 06:58

wlasnie pompe słychac po przekreceniu kluczyka ale nie za kazdym razem, ale nawet jak ja slychac to i tak nie zapali, myslalem ze przekaznik 167 bo on jest od pompy, ale jak trzymam palec na tym przekazniku i przekrecam kluczyk to czuc ze przekaznik "tyka"
gorski_21
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez strzelu » 15 lip 2014, o 09:50

może głupi pomysł, bo nie wiem czy w 2E też jest przekaźnik 30?? Bo u mnie było identycznie. Zimne luty.

Jak stał w garażu w chłodzie to rano palił. Jak zostawiłem na słońcu, albo pojeździłem to nagrzany przekaźnik już knocił robotę.

Mi na początku pomagało wyjęcie przekaźnika, rozebranie a potem psikanie preparatem do styków. Na kilka dni usterka mijała.
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

Postprzez gorski_21 » 15 lip 2014, o 12:12

zaden pomysł nie jest głupi bo juz nie wiem co wymienic zeby zrobic mu reanimacje
gorski_21
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gesiu_15 » 15 lip 2014, o 12:28

gorski_21 zobacz jakie ciśnienie daje pompa paliwa :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gorski_21 » 15 lip 2014, o 20:58

problemem okazala sie wieszajaca sie pompa paliwa, przy starcie dawała cisnienie na sec a potem zero, tak ze nie bylo szansy zapalic, teraz zostaje poszukac :) temat do zamkniecia :)
gorski_21
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 15:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gesiu_15 » 15 lip 2014, o 21:02

tak myślałem że pompa paliwowa ;-) zamykam
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - - www.wikpol.com.pl/pl/oferta/systemy-zrobotyzowane/zrobotyzowana-paletyzacja-produktow.html



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości