Pytanie odnosnie 1,8 ABS 90PS

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pytanie odnosnie 1,8 ABS 90PS

Postprzez PtasiorSki » 11 lis 2011, o 00:17

Witajcie koledzy !! mam pytanie ktos z was stosował w abs-ie lekkie koło zamachowe ;>? jak to sie ma do przyspiechy i do wywazenia wału i obr/min ? ;> czy nie sprawia to problemu na miescie i ile moge je zdjąc ? po grugie ktos z was jakies jeszcze zmiany wprowadzil w tym silniku jaki koszt i jakie efekty ?


Tym co maja taki silnik i nic nie robili polecam kolektorek przelocik i dobry gruby dolot simota ;) jest efekt i nikt mi nie powie ze bajki opowiadam bo sam sprawdziłem :) ps jest patent na połaczenie stożek + intercooler (nowy bo musi byc idealnie szczelny kia ma tanie nowe intercoolery ;D ) + rura az do kolektora ssacego ofc ;) jest przyspiech i inne wkrecanie sie na obroty z rana jak jest zimno az miło sie jedzie choc mamy tylko te podobno 90KM .


Sie rozpisałem o dupie maryni a tu ja mam pytanie ! ;) Pozdrawiam Piotrek
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Pytanie odnosnie 1,8 ABS 90PS

 

Postprzez rafal9119 » 11 lis 2011, o 09:05

mialem ten silnik i takiego buta to on nie ma .1.6 na pelnej szprycy wiecej potrafi niz ten abs. ;-)
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez pablomed » 13 lis 2011, o 00:48

PtasiorSki, ciekaw jestem co chłodzisz intercoolerem nie mając turbo ale mniejsza z tym. Nikt nie może ci zarzucić opowiadania bajek. ALe silnik ABS uchodzi za "niereformowalny" , szkoda jakiegokolwiek zachodu potrzebne byłyby zaawansowane przeróbki żeby cokolwiek znaczącego uzyskać więc z całą pewnością taniej wyjdzie swap na jakąś dwulitrówkę. Ale jeśli zajmuje cię ten temat to są do tego odpowiednie działy, np speed na forum vwgolf.pl.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 13 lis 2011, o 02:45

PtasiorSki napisał(a):lekkie koło zamachowe ;>? jak to sie ma do przyspiechy i do wywazenia wału i obr/min ?

przyspieszenie powinno się trochę poprawić ale koło zamachowe jak sama nazwa wskazuje jest takim akumulatorem momentu, jak w resorakach. silnik łatwiej będzie się wkręcał na obroty ale raczej straci na elastyczności na dole i w środku. po odchudzeniu koła wypadało by wyważyć cały układ tłokowo-korbowy
co do intercoolera w silniku N/A to kompletnie bez sensu. dobry dolot odseparowany od komory silnika a z dobrym doprowadzeniem powietrza z zewnątrz i po sprawie
poza tym jak pablomed napisał, lepiej wsadzić 2.0 albo coś większego i masz lepszy efekt bez dłubania, męczenia się i kombinowania.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Sivy » 13 lis 2011, o 10:51

Jak to mawiają Absolutny Brak Szczęścia :mrgreen:
Odpuść sobie wykręcanie z tego silnika większych mocy, ten monowtrysk ma robić duże przebiegi i w zasadzie przy dbanej jednostce staje się bezobsługowy.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 33 gości