Przerywanie ( duszenie ) po zmianie pompy paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Przerywanie ( duszenie ) po zmianie pompy paliwa

Postprzez JAFAS » 13 maja 2014, o 16:02

Witam.
Jakiś czas temu spaliła mi się pompa od paliwa, a że mam LPG to jeździłem na samym lpg z 3 miesiące, ostatnio kupiłem pompę z golfa 2 1,3 ( bo taka tylko pasowała ) coś takiego
Obrazek. Na gazie chodzi super jest mocny obroty nie falują jest tak jak ma być, lecz na benzynie obroty spadają poniżej 500 i gaśnie lub przerywa go i obroty tak max do 5000 dochodzą i nie da się jechać tak szarpie autem.( wcześniej było odcięcie przy 6,600 i wszystko w porządku. Moje pytanie brzmi dlaczego ? Pozdrawiam
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Przerywanie ( duszenie ) po zmianie pompy paliwa

 

Postprzez pietrasiak2 » 14 maja 2014, o 12:09

W takim stanie jak na zdjęciu ją założyłeś?
W tej konfiguracji nie będzie to chodziło.Smok musisz osadzić w dnie zbiornika.
Po za tym to nie napisałeś czy masz pełen wtrysk czy mono .Pompki do nich się różnią do mono ma 1,2 bara a do pełnego 3 bary :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 14 maja 2014, o 14:28

A nie prosciej bylo kupic nowa pomke sam wklad i w tedy jest pewne a nie stare zakladac bo potem co tanio to drogo... :-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez JAFAS » 14 maja 2014, o 15:45

1,4 wtrysk jednopunktowy, a to zdjęcie jest podglądowe :). Wyciągnę moją pompę i zrobię zdjęcia starej i tej co mam teraz.

[ Dodano: 2014-05-14, 14:49 ]
nowa wygląda tak

Obrazek

[ Dodano: 2014-05-14, 14:54 ]
A ten (smok) co kolega pisał wyżej to co to jest ? :zdziwko:
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 14 maja 2014, o 16:14

pompa do MK3 wygląda tak
http://p.alejka.pl/i2/p_new/36/11/pompa ... wa_0_b.jpg
https://www.google.pl/search?q=pompa+pa ... B236%3B299
W zbiorniku jest pierścień osadczy w który wkładasz pompę i przekręcając o1/4 obrotu zabezpieczasz by nie latała po zbiorniku tak jak powrót paliwa wchodzi do obudowy pompy a nie do zbiornika . Być może zasysa powietrze itd. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 15 maja 2014, o 14:01

JAFAS, pompa tak wyglądająca jak na fotce Twojej bedzie działac ok tylko wtedy kiedy będzie przykryta benzyną, czyli non stop musisz mieć prawie pełny bak. Oczywiście niema to sensu, zamienniki kompletne czy same wkłady sa tanie i wystarczające na kilka lat co najmniej
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez JAFAS » 15 maja 2014, o 15:24

hmmm a dla czego będzie działać dopiero jak będzie cała zakryta paliwem ? ;) Wcześniej tankowałem nawet za 10zł i dało się jechać. Apropo tych zamienników jak byś dał rade mi jakieś wysłać byłbym wdzięczny :)
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 15 maja 2014, o 15:46

to prawdopodobnie tą pompę co nabyłeś to masz szrota jak piszesz że działało.Sprawną używkę z obudową do MK3 kupisz w granicach 100 zł , osadzisz na sztywno w zbiorniku. Jak wyżej pisałem i w linku masz foto jak to wygląda.
A przy twoim rozwiązaniu nie wiadomo jak nisko od dna zbiornika jest smok od pompy i czy nie tańcuje w trakcie jazdy.
I zaznaczę , w/g twojego opisu wygląda na niedomaganie pompy.
Ale może się mylę.
Jak chcesz jeszcze to sprawdzić to zobacz jakie ciśnienie daje przy samym wtrysku .Możesz nawet na chwilę podłączyć ją na "krótko" może zapomnieliśmy o filtrze paliwa który potrafi być zapchany.
Jak po tym teście będzie nie halo to pompa , jeśli zaś okaże się że jest OK
to winny będzie wtrysk mógł się przyciąć jak długo nie jeździłeś na PB
W razie niejasnej wypowiedzi daj znać na PW :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez JAFAS » 18 maja 2014, o 14:53

Ta pompa ze zdjęcia nie wejdzie ponieważ w baku jest otwór na mniej wiecej 8cm a na tym zdjęciu ma z 15cm obwodu.
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 18 maja 2014, o 15:21

JAFAS napisał(a):Ta pompa ze zdjęcia nie wejdzie ponieważ w baku jest otwór na mniej wiecej 8cm a na tym zdjęciu ma z 15cm obwodu.

Tak jest bo w ten pierścień w zbiorniku za wejść ta obwódka ze smokiem(z siateczką) a cała obudowa faktycznie jest większa od tego pierścienia ze zbiornika.Oczywiście w/g linku który wcześniej podałem popatrz uważnie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - - Pgmvp



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości