Prosze pilnie o porade.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Prosze pilnie o porade.

Postprzez sandervandoornn » 27 maja 2013, o 13:10

Witam wszystkich serdecznie jestem nowym czlonkiem tego forum.
W skrocie rozpisze swoj problem.

Posiadam golfa 3 silnik 1.4 benzyna abd.
Posiadam problem z kontrolka oleju bo nagrzaniu sie silnika i przejechaniu 20km piszczy mi jak szalona. temperatura jaka jest przy wlaczeniu sie kontrolki to 100 stopni.
Wymnienil;em olej na taki mineralny taki jaki byl wczesniej , do tego wymienilem filtr oleju 2 czujniki cisnienia oleju.
Bylem dzisiaj na tescie cisnienia oleju i mam 0.5 bara bez dodawania gazu. ze wzrostem obrotow wzrasta mi cisnienie . czyli przy 2 tys obrotow mam normalnie 2 bary.
przy tescie CO2 zmienia mi sie plyn testowy z niebieskiego na kolor zolty czyli tu jest cos nie tak mechanik doszedl ze uszczelka pod glowica jest do wymiany bo juz delikatnie przecieka.
moje pytanie brzmi czy tu tkwi problem we wszystkim? mianowicie piszczenie kontrolki oleju zawdziecza sie nieszczelnej uszczelce pod glowica?
Jesli cos zle napisalem to z gory przepraszam jestem zielony w tych sprawach to moje pierwsze auto
sandervandoornn
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 12:59
Lokalizacja: Wrocław

Prosze pilnie o porade.

 

Postprzez trollu » 27 maja 2013, o 13:21

skoro cieknie spod uszczelki to może być jej wina. piszesz że zaczyna piszczeć przy 100st a to nie wina kontrolek tylko silnika - 100 st to przegrzany silnik, silnik powinien utrzymywać 90. to tez może być wina uszczelki.
kombinować się da ale czasami nie ma sensu. ja bytm targał głowicę, zrobił jej remont i zalał 10w bo minerał to shit a nie olej, jak silnik Ci się przegrzewa to znaczy że olej też, minerał bardzo szybko traci swoje właściwości w wysokiej temperaturze i zamiast oleju masz wodę w silniku
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez sandervandoornn » 27 maja 2013, o 13:26

w tym rzecz ze pytalem sie mechanika i mowil ze nie oplaca sie tego robic bo to koszt od 700 zl w gore , nie wiadomo co tam jeszcze przy glowicy by bylo do wymiany. to jest rocznik 92 bude juz rudy lapie. nie wiem co robic bo wymiana silnika tez mnie gdzies mniej wiecej tyle kasy wyjdzie. w ogole jest sens zalac olej 10 i zobaczyc co wtedy sie dzieje? czy juz wystawiac auto na sprzedaz?
sandervandoornn
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 12:59
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez trollu » 27 maja 2013, o 13:31

sandervandoornn napisał(a):od 700 zl w gore

mnie same części kosztowały niecałe 400zł, trzeba wiedzieć gdzie kupić żeby nie przepłacać. polecam hurtownie motoryzacyjne. do tego trzeba doliczyć koszty roboty a to już zależy od mechanika.
sandervandoornn napisał(a):w ogole jest sens zalac olej 10 i zobaczyc co wtedy sie dzieje?

nie ma sensu skoro wiesz że silnik jest do remontu. przegrzewa się i koniec. olejem nie naprawia się silnika.
sandervandoornn napisał(a):czy juz wystawiac auto na sprzedaz?

wybacz ale strzelałbym do takich ludzi, typowo polskie myślenie, pchnę strupa niech inny się martwi. sprzedać możesz ale wątpię żebyś wyszedł an tym mega dobrze bo ktoś kto przyjedzie go oglądać od razu Ci powie że silnik do roboty/wymiany buda też i tak czy inaczej auto pójdzie za czapkę gruszek, cudów nie ma.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez sandervandoornn » 27 maja 2013, o 13:36

wiesz auto dostalem za darmo od brata(niestety nie wiedzial o tym problemie) w nim porobil troche rzeczy za nim go dostalem. 400zl za czesci same ? no to robocizna drugie tyle mnie wyjdzie. musze sie z tym przespac i pomyslec co z tym fantem dalej robic.
sandervandoornn
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 12:59
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez trollu » 27 maja 2013, o 13:54

tak jak pisałem, zależy od mechanika. ja już nie pamiętam ile dałem za robotę bo przy okazji było jeszcze wymieniane parę innych pierdół. wiem że planowanie głowicy 50zł ale to też zależy od rejonu i kto ile bierze. czasami bardziej opłaca się wymienić silnik ale to też jest sprawa podwyższonego ryzyka bo zawsze możesz trafić na taką minę jaką masz teraz i 2 razy płacisz
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez sandervandoornn » 17 cze 2013, o 09:40

Dałęm jednak silnik do remontu wymienilem ta uszczelke pod glowica. 300 km bylo ok 2 razy mi delikatnie pikla kontrolka wczoraj jechalem zaledwie 15 km nie schodzac z predkosci 150km/h i mi zaczela znowu piszczec jak glupia. temperatura teraz jest w normie stoi na 80 stopniach w miescie wiadomo wiecej.
sprobowac teraz szukac winy w elektryce? kabel od masy sprawdzic? zegary wymienic? co radzicie..

[ Dodano: 2013-07-06, 14:49 ]
przyczyna byla wyjechana pompa oleju. kupilem uzywke za 70 dych sam wymienilem do tego dalem lepszy olej i filtr oleju i juz nie wiem co to piszczaca kontrolka oleju :)
sandervandoornn
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 12:59
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości